Kan ik wel een geschikte baard krijgen dilemma

ProfessorMelchior

Administrator
Staff
Oerbaard
Tsja, als ik eerlijk ben, dan zit het er momenteel niet echt in.
Dat geeft niet, want je hebt een leuke kop zo te zien, dus een ramp is het niet.
Nu ga ik een advies geven, dat ik nooit doe, maar (even kijken of ik het wel kan typen:confused:) scheer je eens een periode tweemaal per dag om te kijken of de haarzakjes wakker willen worden en pas je voeding iets aan door biotine-houdende producten te eten, zoals bonen, peulvruchten, lever, melk, noten en pinda's.
Het zou eventueel kunnen helpen, dus hou ons op de hoogte.
Verder moet ik je nog het compliment geven, dat je een bikkel bent, want velen zouden het niet zoals jij volhouden. Petje af, kerel.
 

RCM

Baardaap
De adviezen van de professor zijn zeker de moeite waard. Je hebt niks te verliezen, echter alleen iets te winnen. Respect voor je doorzettingsvermogen, wie weet wordt het in de toekomst beloond! Heel veel succes! :)>(Y)
 

Joey

Stoppelbaard
bedankt voor jullie reacties en complimenten:)! Ik heb me er bij neegelegd dat het niet zo snel gaat als ik graag zou willen . Maar als ik de oude fotos vergelijk zie ik weldegelijk progressie waardoor ik weer meer geduld krijg en ik heb hoop want me opa en me vader kunnen allebij een redelijk goede baard laten groeien dus ik hoop dat ik ooit ergens in de buurt kan komen haha !! Bedankt voor je advies professor ik ga er morgen vroeg gelijk werk van maken ! Tweemaal scheren per dag bonen peulvruchten en melk gaat helemaal goedkomen ik hou jullie op de hoogte over een aantal weken weer hoe het gaat bedankt voor je advies !
 

Kale666man

Baardaap
Dus dan zijn de genen wel degelijk aanwezig.
Ja wat prof zegt wist ik ook niet en vind ik ook inderdaad de moeite om het te proberen
Heb er zelf ook wat aan want alles wat je mee krijgt leer je alleen maar van.
En ik ben ook blij dat je al wat veranderingen zie komen.
Ik kijk zo nu en dan wel naar je topic en wens je in 2018 een topjaar na deze tip erbij
 
komt goed kerel, ik heb ook een waardeloze baardgroei! gewoon laten gaan. niet tevreden? dan prober je het volgend jaar toch opnieuw. (of neem een baardpruikje).only-nicolas-cage-can-make-a-real-beard-look-fake-2.jpg
 
Banner image
Top