johans start. (en voorstel rondje)

Johan

Baard
Hallo allemaal. Na een paar haartjes met baard heb ik besloten dat hij er af gaat. In ieder geval voorlopig.

Eind deze maand ga ik met m'n dochter naar de fotograaf voor wat leuke baardfoto's. Uiteraard post ik die nog even :).

Nou. Tot zover dat
[DOUBLEPOST=1455271735][/DOUBLEPOST]Huidige status :image.jpegimage.jpeg
 

Arjay

Baardaap
Oerbaard
Echt zonde om zo'n vette baard te killen.. Maar je moet doen waar je je goed bij voelt.. (Y)
Hopelijk bedenk je je nog.. ;)
 

Johan

Baard
De baard komt zeker weer terug! Maar nu even niet Het forum blijf ik volgen want vind het wel te gek.
 

Johan

Baard
Eigenlijk is het niet zo moeilijk. Ik loop al een tijdje met het idee. Jullie kunnen allemaal beamen dat je makkelijk 2 uur per week met je baard en haar bezig bent. In alle eerlijkheid ben ik dat wel een beetje klaar mee. Tegelijkertijd vind ik het ook te gek om een mooie grote baard te hebben. Deze maand er af. En wellicht later dit jaar opnieuw beginnen
 

Johan

Baard
Ik heb er nooit een geheim van gemaakt dat m'n vrouw geen fan is. Dus ondanks dat zij niet de primaire reden is , speelt dat absoluut mee
[DOUBLEPOST=1455311863][/DOUBLEPOST]Je eerste baard is nooit je laatste haha
 

Johan

Baard
Vandaag is het dan Zo ver! Vandaag ga ik naar de studio voor een paar leuke foto's met m'n dochter. Vanmiddag gaat de baard verdwijnen. Eerlijk is eerlijk... Ben bloed nerveus. Zodra ik de foto's heb, zet ik ze hier onder. To be continued
 

Guido1994

Baard
Ik heb zojuist heel dit topic gelezen. Echt tof man met al die foto´s, leuk om te volgen! Het was op een gegeven moment heel hard gegaan:)>.
Jammer dat ie er af gaat:( ...
 

Johan

Baard
Zoals beloofd en even een foto van de zaken zoals ze er nu voor staan. Excuus voor de zeer lage resolutie.
 

Bijlagen

  • image.jpg
    image.jpg
    5,3 KB · Weergaven: 80
  • image.jpg
    image.jpg
    6,7 KB · Weergaven: 78
  • image.jpg
    image.jpg
    5,6 KB · Weergaven: 75
  • image.jpg
    image.jpg
    7,4 KB · Weergaven: 77
  • image.jpg
    image.jpg
    6,8 KB · Weergaven: 80
  • image.jpg
    image.jpg
    7,3 KB · Weergaven: 78
  • image.jpg
    image.jpg
    462,1 KB · Weergaven: 80
  • image.jpg
    image.jpg
    267,2 KB · Weergaven: 86
Banner image
Top