JB's baard

ProfessorMelchior

Administrator
Staff
Oerbaard
Over een flink stuk er afhalen voor de lente kan ik geen advies geven, maar ik kan wel mededelen, dat het een geweldige Viking-baard is. Als het de bedoeling is om na het inkorten weer te laten groeien heeft de actie weinig zin…oeps nou geef ik toch advies.:rolleyes:
 

Jofa

Baard
Prachtige, jaloersmakende baard! Niet snoeien! Wat is de gedachte erachter om het eventueel wel te doen?
 

theJB

Baard
Prachtige, jaloersmakende baard! Niet snoeien! Wat is de gedachte erachter om het eventueel wel te doen?

Omdat een paar cm korter net even wat verzorgder is qua look en ook makkelijker te stylen, maar de baard is nu alweer naar ongeveer zelfde lengte terug gegroeid
[DOUBLEPOST=1598031933][/DOUBLEPOST]Gelijk maar even een foto toevoegen van de huidige staat :)

Mijn baard is na het inkorten wel wat voller terug gekomen dus heb er totaal geen spijt van, maar ga wel even kijken hoe ver het nog doorgroeit.

IMG_0735.jpg
 

theJB

Baard
Machtige baard en zeer mooi bijgewerkt! (Y)
Doe je dat zelf of ga je naar een barbier?

Ik ga naar een barbier, al ben ik nu een tijdje niet geweest (tsja; lockdown) maar de baard is ondertussen weer wat bij gegroeid en ben nog steeds wel tevreden.

IMG_1090.jpg

Heb mijn baard eigenlijk nog niet echt voorbij dit punt gehad qua lengte, gaat eens in de paar maanden een stukje korter maar misschien maar eens kijken wat er de komende maand bij komt...
 

Laurent1965

Zware baard
Ik ga naar een barbier, al ben ik nu een tijdje niet geweest (tsja; lockdown) maar de baard is ondertussen weer wat bij gegroeid en ben nog steeds wel tevreden.

Bekijk bijlage 18219

Heb mijn baard eigenlijk nog niet echt voorbij dit punt gehad qua lengte, gaat eens in de paar maanden een stukje korter maar misschien maar eens kijken wat er de komende maand bij komt...
Wel tevreden....., WOW, hier zou ik meteen voor tekenen, geweldig! (Y)(Y)
Alles klopt in mijn optiek!
 
Banner image
Top