Jackz

Arjay

Baardaap
Oerbaard
Ja tweemaal een bestelling geplaatst. Goeie webshop, mankeert niets aan.. Maar mijnbaard.nl is beterrrr! :p
 

Arjay

Baardaap
Oerbaard
Zijn de zelfde lui als baardwinkel volgens mij. Alleen is Jackz niet alleen voor baarden.
 

Ronald

Volle Baard
Oerbaard
Hoewel het volgens mij een prima winkel is, zijn er concurrenten die gratis verzenden, en dat kan best schelen.
Mijn voorkeur gaat dus uit naar die andere winkel(s).
 

Sander

beards be like...
Ondanks dat hier een mooie banner staat van (een van) die winkel(s), ben ik onpartijdig (iedereen mag van mij adverteren, graag zelfs!). Toch vind ik die gratis verzending een erg goede zet. Het is natuurlijk van de zotte om €6,95 te betalen voor een fles shampoo of potje wax. Zeker aangezien die prijzen al best aardig hoog zijn.
 

Arjay

Baardaap
Oerbaard
Zeker mee eens. Gezien de prijzen doet het soms al even zeer om iets te bestellen. Dan komen er nog 7 euro boven op ook..
 

Goliath

Baard
.. kan je korting regelen voor je baardbrothazzz hier @BF (Y):p:D

Kan kijken :)

Jackz.nl zijn vast heel leuk en aardig ;) Ze reageren alleen niet op mails. Dom dom dom.
Ik heb geleerd dat bedrijven die niet reageren op emails links te laten liggen. Alles heeft een reden in het leven, toeval bestaat niet.
Zo ook heeft het een reden waarom je geen contact met ze kan leggen. Er zal wel iemand anders op je pad komen om een blog/review over te schrijven ;)

Van mijn collega heb ik begrepen dat zijn maatje 3 shops heeft. En dat Jackz de overkoepelende website is. De 3 verschillende shops variëren in prijsklasse, van goedkope naar dure producten. Maar dat als je op de site van Jackz kijkt dat je ze daar alle ziet. Het is dus dan ook mogelijk dat de baardwinkel daar één van is, dat weet ik niet.

€ 7 verzendkosten is natuurlijk van den zotte. Ik probeer daar altijd onder uit te komen, door te bestellen en dan retourneren, wil geen extra kosten voor mn rekening nemen :cool:
Neem adidas.nl, boven een bepaald bedrag geen verzendkosten en geen retourkosten, bestel iets van paar tientjes verzendkosten zijn dan bijv € 5. bestel je boven 100 dan is het gratis.
Volgens mij heb ik Joodse roots :)>
 

JACKZ

Stoppelbaard
Webshop
Beste Sander en andere baarddragers,

Vanuit JACKZ willen we even reageren op bovenstaande. Dit om duidelijkheid te geven.

E-mail

We lezen dat we niet reageren op e-mail. Dat vinden we vreemd wat we zijn bij met onze mail en alles is beantwoord. We reageren over het algemeen vrij snel. Dus als je geen reactie hebt gekregen op je mail dan is er wellicht iets mis gegaan. Hiervoor onze excuses.

Zou je, je mail nogmaals willen sturen. We helpen je graag verder.

JACKZ en Baardwinkel

Deze twee webshops zijn inderdaad beide van dezelfde eigenaar. Daar doen we ook niet geheimzinnig over. JACKZ is voor alle verzorgingsproducten voor alle mannen. Baardwinkel is er alleen voor mannen met baarden. Uiteraard zit er een groot overlap in het assortiment. Alhoewel dit wel meer uit elkaar begint te groeien.

Verzendkosten

Gratis verzendkosten wordt door een enkeling geboden. Het blijkt dan wel dat je dan zelf je bestelling ergens moet ophalen. Dit betreft dus geen aan huis levering. Veel shops die dit in het verleden deden zijn failliet of rekenen inmiddels wel verzendkosten. De reden dat we verzendkosten moeten vragen is dat we een stabiel bedrijf zijn en willen blijven dat lang blijft bestaan. We bieden wel steeds meer flexibelere levertijden. Bestellingen kunnen di .en donderdagavond bezorgd worden, heb je de keus voor exta vroeg ophalen of ophalen bij 1 van de 2600 PostNL vestigingen. Verder maken we gebruik van milieu vriendelijke verpakkingsmaterialen. We zijn aan het bekijken of we meer verzendmogelijkheden of lagere prijzen kunnen aanbieden. Gratis verzending voor elke bestelling voor elk bedrag is niet haalbaar.

Op dit moment zijn de verzendkosten 4.95 , besteld voor 17:00, morgen in huis (mits op voorraad). en Gratis verzending vanaf 45 EUR. Voor Belgie is dit 5,95 verzendkosten, besteld voor 17:00, morgen in huis (mits op voorraad). en Gratis verzending vanaf 65 EUR.

Sparen voor korting
Bij onze shops hebben we een loyaliteitsprogramma. Hier kun je sparen voor korting op een volgende bestelling.

Korting
Wil je met ons kennismaken. Dan kan, hierbij een kortingsode van 10% . Kortingscode: baardforum (de code is geldig in beide shops)

We hopen met deze reactie wat duidelijkheid te geven.
Tips en aanbevelingen zijn van harte welkom.

vriendelijke groet,

Team Jackz en Team Baardwinkel
 

Sander

beards be like...
Hi "Jackz" (heb je ook een naam?),

Ten eerste leuk dat je hier reageert (was zelf even druk met werk, dus had je bericht nog niet gezien). Dat wordt altijd zeer gewaardeerd. Ik hoop dat je actief blijft!

Verder: stuur je directe mailadres anders eens in een PM, dan mail ik e.e.a. nog eens :)

Als laatste, erg tof van de kortingscode. Wordt zeker gewaardeerd.
 

JACKZ

Stoppelbaard
Webshop
Hoi Sander,

Mijn naam is Patrick en ben de eigenaar. We werken met een team en dat zijn op dit moment aan het uitbreiden.

We willen zeker actief blijven en we zijn altijd bereid om te helpen of zaken toe te lichten.

vr. gr. Patrick
Team Jackz
 

Almer

Baard
Uhm ik wil niet tegen schenen gaan trappen maar heb vandaag mijn zending baard materiaal zonder verzendkosten binnen gekregen. Moet ik wel zeggen dat het 20 euro plus was wat mijn bestelling inhield en dat dus hun limiet was voor gratis verzending maar het heeft voor mij de keuze wel makkelijker gemaakt.

Ik bestel en verzend best wel veel handel en vermoed zelfs dat het argument dat het wel moet om te overleven als bedrijf geen stand houdt, ik ben juist in staat om een grotere bestelling te plaatsen om de gratis verzending limiet te halen. Winst is winst
 

Arjay

Baardaap
Oerbaard
Zoals sommigen gezien zullen hebben heb ik eerder deze week een snorrenwax en een baardolie van Apothecary87 besteld.
Deze had ik bij Jackz besteld waar ik wel eens eerder bestellingen had geplaatst. Ik ben zeer tevreden over deze webshop, en vind dat dit ook gezegd mag worden aangezien het merendeel hier toch echt naar mijnbaard.nl gaat. Maar das uiteraard ieder voor zich.. Het is ook maar net naar welk product je op zoek bent.

Twee hele vette dingen die ik nog even kwijt wil is ten eerste het spaarpunten systeem dat Jackz hanteert waardoor je al gauw redelijke kortingen kunt krijgen. En ten tweede de basketpic die je toe gestuurd krijgt als ze je pakje aan het klaar maken zijn. Gewoon supervet om jouw nieuwe producten al voor je klaar te zien liggen. :cool:

Ik heb in ieder geval de smaak weer even te pakken, want ik heb vanmiddag nog maar wat fijne productjes besteld. Gewoon omdat het kan. Zie hier mijn basketpic met een baardolie, snorrenwax en uitklapbare snorrenkam van Captain Fawcett en een snorrenwax van Mr. Natty..
Volgens mij heb ik de snorrenziekte.. :confused:
wp_ss_20151120_0001.png
 

Ronald

Volle Baard
Oerbaard
Hahahaha, die basketpic is echt vet! Gaaf idee, wist niet dat ze dat deden!

Mooie producten man. Ik krijg ook weer zin om wat nieuwe muk te bestellen.
 
Banner image
Top