Is er hoop? :)

Berkenboom

Stoppelbaard
Beste Baarden,

Sinds ik op vakantie ben heb ik me niet geschoren (2.5 week) en ik vroeg me af of het mogelijk is om een baard(je) te laten groeien. Ik ben benieuwd wat jullie mening is hierover. Laten staan of zonde van mijn tijd?

Alvast bedankt voor jullie feedback!
 

Bijlagen

  • IMG_8264.jpeg
    IMG_8264.jpeg
    849,2 KB · Weergaven: 83
  • IMG_8263.jpeg
    IMG_8263.jpeg
    847,7 KB · Weergaven: 80

Berkenboom

Stoppelbaard
Gister teruggekomen van vakantie. Vandaag mijn baard voor het eerst bij laten werken ivm werk. Zit nu +/- op 4 weken niet trimmen. Hopelijk gaan de springerige haren binnenkort liggen zodat het er wat netter uitziet. Nog eventjes doorgaan!

Iemand tips voor de aankomende periode?
 

Bijlagen

  • IMG_8351.jpeg
    IMG_8351.jpeg
    546 KB · Weergaven: 47

Texman

Koning Baard
Gister teruggekomen van vakantie. Vandaag mijn baard voor het eerst bij laten werken ivm werk. Zit nu +/- op 4 weken niet trimmen. Hopelijk gaan de springerige haren binnenkort liggen zodat het er wat netter uitziet. Nog eventjes doorgaan!

Iemand tips voor de aankomende periode?
Het enige wat je kan doen is doorgaan met groeien en je baard goed verzorgen d.w.z:
Wassen met baardshampoo en verzorgen met baardolie of baardbalsem.
Als je baard langer wordt dan vallen de haren die nu uitsteken veel minder op.
Als je het te slordig vindt worden mag je de lijnen van je baard wel iets bijwerken of laten bijwerken door een barbier.
Succes Texman:)>
 

Bjorn

Baard
Het is een fase waar iedereen doorheen moet en ook vele van ons al een of meerdere keren in zijn afgehaakt. Advies vanaf blijven en doorzetten, tenminste als je zo snel mogelijk voor een volle baard wilt gaan. Hoe meer je snoeit hoe langer t duur voordat je baard bloeit. Lijnen zetten mag wel, maar zo laag en hoog mogelijk zou ik zeggen.
 

tijn

Zware baard
De enige tip die echt werkt is GEDULD hebben. Voor bijna allemaal is dat ook gelijk het moeilijkst. We zijn hier allemaal doorheen gegaan. Je krijgt niet binnen een paar weken een mega baard. Dat duurt nou eenmaal. Ik zou zeggen laat de baard gewoon 3 maanden met rust. Eventueel de lijnen wat bijwerken maar das dan ook alles. Als je het nu al onverzorgd vind( wat komt doordat je van niets naar iets gaat), dan sucses het word nog erger. Maar, als je die periode kan doorstaan heb je een echte baard. Sucses en hou ons op de hoogte.
 

Berkenboom

Stoppelbaard
Goedemorgen Heren,

Allereerst bedankt voor de tips/trics en uiteraard mentale steun. Hierbij weer een update van +/- week 5. Begint serieuze vormen aan te nemen en nooit gedacht het zo lang vol te houden.

Ik kijk het allemaal nog eventjes aan!
 

Bijlagen

  • IMG_8477.jpeg
    IMG_8477.jpeg
    504,6 KB · Weergaven: 52
  • IMG_8476.jpeg
    IMG_8476.jpeg
    1 MB · Weergaven: 52

Berkenboom

Stoppelbaard
Heren!

Momenteel een lastige periode. Heb het gevoel dat er weinig schot in de zaak zit. De haren groeien wel maar het groeit niet echt dicht waardoor het slordig lijkt. Wellicht de bakkebaarden/zijkanten wat trimmen? Iemand tips voor een bepaald model obv deze fotos?

Tips zijn welkom. Alvast bedankt!

IMG_8505.jpeg
 

Bijlagen

  • IMG_8504.jpeg
    IMG_8504.jpeg
    1 MB · Weergaven: 23
Banner image
Top