Indobaard - 4 maal scheepsrecht?

Texman

Koning Baard
Ha @Indomahn ,
Leuk dat je weer eens een update geplaatst hebt.:)
Je vraagt wat je de komende jaren nog aan baardgroei kan verwachten.
Op dit moment heb je geen volledige volle baardgroei maar wat je hebt staat wel erg goed dus dat hoeft wat mij betreft geen reden te zijn om te stoppen.
Er zijn heel veel beroemde acteurs die dit ook hebben en er ook erg goed uitzien.
Over het algemeen is het zo dat als je jong bent je baardgroei eerst snel opstart om zich vervolgens rustig steeds verder te ontwikkelen.
Je zit nu in die tweede fase en die duurt tot ongeveer een jaar of 30, daarna kan je baard zich nog wel verder ontwikkelen maar dat gaat erg langzaam.
Ik denk dat je de komende jaren nog wel wat voller zult worden.
Er zijn echter wel wat zaken waar je aandacht aan moet besteden en dat zijn:
--Voldoende beweging en slaap (testosteron productie).
--Goede verzorging van je baard
--Gezonde voeding
--Liever niet drinken en roken.:confused:
--Veel tijd buiten doorbrengen (zonlicht).
Je testosteron productie en je baardgroei hangen nou met elkaar samen.
Door goed voor je zelf te zorgen behoud je een goede gezondheid en leg je een basis om een optimale baardgroei te krijgen.
Succes en een prettige jaarwisseling en een mooi nieuw baardjaar.
Texman :)>
 

Indomahn

Stoppelbaard
Hoi @Texman,

Bedankt voor je bericht.
Dit geeft mij toch hoop om door te blijven gaan met mijn baardreis.
Ik ben benieuwd wat de toekomst mij gaat brengen op het gebied van baardgroei.

Wat ik begrijp is dat een gezonde levensstijl en goede verzorging een redelijke invloed heeft op de baardgroei.

Ik wens je ook alvast een fijne jaarwisseling toe!

Groetjes,

Indomahn


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
 
Hoi @Texman,

Bedankt voor je bericht.
Dit geeft mij toch hoop om door te blijven gaan met mijn baardreis.
Ik ben benieuwd wat de toekomst mij gaat brengen op het gebied van baardgroei.

Wat ik begrijp is dat een gezonde levensstijl en goede verzorging een redelijke invloed heeft op de baardgroei.

Ik wens je ook alvast een fijne jaarwisseling toe!

Groetjes,

Indomahn


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

klopt! maar ook stress en goede kwaliteit slaap is belangrijk! en soms (nou ja vaak eigenlijk) heb je niet de haarfollikels. dus als die er niet zijn op die plaatsen, dan groeit er niks! komende jaar ga ik weer een poging doen met een yeard. had zelf het 10 maanden volgehouden. maar wel zeker 1 maand getwijfeld en toen er veel te veel afgehaald.. mijn profielfoto was mijn meest recente foto. wat ansicht wel hielp door een Yeard te proberen is dat ik nu niet alleen een sik en snor heb (los van elkaar toen helaas, geen ringbaardje mogelijk). maar nu kan ik een semi baard groeien en mijn zwakke plekken na 2 jaar eindelijk met mijn bos haar bedekken haha!

tip van mij, neem het niet te nauw, vergeet die baard en geniet gewoon van het leven. kijk net als met afvallen gewoon 1x in de week echt goed ernaar en maak een foto op een vaste dag en tijdstip. dan zie je zelfs als het niet te zien is in de spiegel, dat er daadwerkelijk wat gegroeid is
 
Banner image
Top