In den beginne

Limmy

Stoppelbaard
Gezien we het jaar positief zijn begonnen nog geen tijd/puf gehad om weer eens iets te plaatsen zie ik! De reis gaat goed, alhoewel ik de eerste zaterdag dat het kon wel de baard ietwat heb bij laten werken bij de barbier. Even iets fatsoeneren zeg maar. Kreeg daarna wel de opmerking van mijn werkgever dat het er toch wel iets beter uitzag...
 

Bijlagen

  • IMG_20220125_221427.jpg
    IMG_20220125_221427.jpg
    3,5 MB · Weergaven: 42

Macx

Baardaap
Kleine update van mijn (zij)kant! De lengte begint plukbaar te worden, maar ben blij met de dekking. Heb het idee dat de kalere plekken beginnen bij te trekken. Heb even zitten rekenen, dit zal van een week of 6 zijn

Dag Limmy, dankje wel voor de mooie foto's, ik zal eerlijk mijn mening geven, ik vind op deze twee foto's de bovenlijn redelijk goed maar de halslijn te hoog zitten. Als je de halslijn dus wat lager zet dan krijg je direct een veel mooier baard met meer volume, zo lijkt het. Ik zou dat es een keer proberen als ik jou was.
Verder een mooie baard met een mooie kleuren.
[DOUBLEPOST=1643148024][/DOUBLEPOST]
Gezien we het jaar positief zijn begonnen nog geen tijd/puf gehad om weer eens iets te plaatsen zie ik! De reis gaat goed, alhoewel ik de eerste zaterdag dat het kon wel de baard ietwat heb bij laten werken bij de barbier. Even iets fatsoeneren zeg maar. Kreeg daarna wel de opmerking van mijn werkgever dat het er toch wel iets beter uitzag...

Dit ziet er goed uit Limmy, mooie kleuren ook, Jij houdt zo te zien niet zo van een volle snor, dat zou je ook wel goed staan hoor, je snor wat voller met een licht klein krulletje, lijkt me wel wat.
[DOUBLEPOST=1643148214][/DOUBLEPOST]
Ha @Limmy ,
Ik vind dat het heel goed gaat en de dekking wordt nog beter als je baard wat langer is (Y)(Y)(Y).
Probeer ook je wanglijn zo hoog mogelijk te krijgen zo te zien kan dat. Ook de halslijn mag nog wat lager.
En als je het front van je baard langer laat groeien dan krijg je een erg mooie en massievere baard.
Let er ook op dat je hals-kaaklijn links en rechts gelijk zijn ;).
Op je foto's heb ik aangegeven wat ik bedoel.
Succes Texman:)>

Bekijk bijlage 20245
Ik ben het met je eens Texman.
 
Laatst bewerkt:

Texman

Koning Baard
Gezien we het jaar positief zijn begonnen nog geen tijd/puf gehad om weer eens iets te plaatsen zie ik! De reis gaat goed, alhoewel ik de eerste zaterdag dat het kon wel de baard ietwat heb bij laten werken bij de barbier. Even iets fatsoeneren zeg maar. Kreeg daarna wel de opmerking van mijn werkgever dat het er toch wel iets beter uitzag...
Ha @Limmy,
Je hebt een mooie baard gekregen leuk dat je dat even met ons deelt.
Texman :)>
 
Banner image
Top