Ik ook!

Derek

Baard
Goed met avond heren!

Ik ben al enige tijd aanwezig maar mijzelf nog niet voorgesteld!

Mijn naam is Derek van der Lans, ik ben 21 lentes jong.
Ben momenteel woonachtig in Oostzaan. Per 1 maart een huis in Zutphen dus dat word spannend!

Samen met mn meissie gaan we lachend door het leven.

Ben werkend als fitness instructeur voor twee jaar, ben afgestudeerd als personal trainer en in mei komt ook sportmassage erbij, al 3 jaar ervaring in massages geven (geen happy endings) maar nooit de tijd gehad voor het papiertje. Nu wel :)

Mochten jullie iets willen weten van mij of tips of tricks vragen betreft voeding, sporten, baard, vrouwen wat dan ook, ik sta u graag te woord!!

May the beard be with you!

1483038789250314800248.jpg
 

ProfessorMelchior

Administrator
Staff
Oerbaard
Welkom!
Zo te zien is the Beard with you. Ziet er prima uit. :)>(Y)
Fijn als je samen lachend door het leven gaat. Altijd goed.
Nu ga ik nog nadenken over welke tips en tricks ik over het onderwerp "vrouwen" kan gaan vragen. Ik denk er namelijk over aan mijn ouders voor te stellen om op mezelf te gaan wonen en een vriendin te gaan zoeken. Ik vind de tijd nu wel aangebroken daarvoor. :D
 

GlennBG

Volle Baard
Welkom Derek! (Y)
Wat kun je volgens jou het beste tot je nemen qua voeding voor een gezonde baardgroei?
Plezier hier op de site.
 

Derek

Baard
Welkom!
Zo te zien is the Beard with you. Ziet er prima uit. :)>(Y)
Fijn als je samen lachend door het leven gaat. Altijd goed.
Nu ga ik nog nadenken over welke tips en tricks ik over het onderwerp "vrouwen" kan gaan vragen. Ik denk er namelijk over aan mijn ouders voor te stellen om op mezelf te gaan wonen en een vriendin te gaan zoeken. Ik vind de tijd nu wel aangebroken daarvoor. :D
Ik kan altijd poging doen tot om je met het fomeen 'vrouwen' te helpen, ze blijven echter nog vaak een mysterie voor mij te zijn...
[DOUBLEPOST=1483082264][/DOUBLEPOST]
Welkom Derek! (Y)
Wat kun je volgens jou het beste tot je nemen qua voeding voor een gezonde baardgroei?
Plezier hier op de site.

Het is mij nog niet bekend of bepaalde voeding gezonde baardgroei kan stimuleren, wat ik wel weet is dat het lichaam optimaal functioneert wanneer je voldoende macro en micronutrienten tot je neemt, macro = koolhydraten, eiwitten en vetten.
Micro = vitamines, mineralen en dergelijke, zeer makkelijk te vinden op het internet, ik kan dieper op de stof in gaan maar daar maak ik wel een aparte topic van :)

May the beard be with you!
 

BotteRik

Baard
Welkom op dit leuke forum. Goeie baard heb je al
Ik zie nooit baarden bij de fitness dus je bent aardig uniek
 

Derek

Baard
Welkom!
Misschien kun je bij de aankomende baardborrel een lesje baardfitness geven;)

Haha zou zo maar kunnen! Ik zit natuurlijk wel in Zuthpen vanaf maart en ik zag Rotterdam voorbij schieten, das best een eindje rijden maar zeker te overwegen! Wie weet!
 

ProfessorMelchior

Administrator
Staff
Oerbaard
Haha zou zo maar kunnen! Ik zit natuurlijk wel in Zuthpen vanaf maart en ik zag Rotterdam voorbij schieten, das best een eindje rijden maar zeker te overwegen! Wie weet!
Tot nu toe: Rockanje, Rotterdam, Nieuwegein, Amsterdam, Utrecht en Antwerpen (Brielle in januari 2017), dus meld je aan op de Facebook-groep Baardborrel en maak een evenement in Zutphen. :)
 
Banner image
Top