Ik heet mijzelf welkom

Danny

Baard
Hallo mede forumleden en baarddragers!

Mijn naam is Danny van de Griend woonachtig in Dirksland op het mooie rustige eiland Goeree Overflakkee (Zuid Holland).

Vorig jaar ben ik het experiment aangegaan om een baard te laten groeien. Dit vergt toch wel de nodige overtuiging, motivatie, geduld en lef.
Vooral lef, daar ben ik dan ook wel meerdere keren over gestruikeld, dus weg die baard! Daarna, hoe gek ook, het besluit weer genomen om het weer te laten groeien maar dan kwam weer het moment dat ik het zat was, of er onverzorgd er uit vond zien... Ik heb best een zware baardgroei, donker ook, dus dan oogt het onverzorgd, voor mijzelf dan... Mijn vrouw zegt dat het meevalt.... Ik heb mezelf nu 2 weken niet geschoren, op het bijhouden van de randjes na dan ;)

Ik hoop hier een hoop inspiratie te vinden en vooral doorzettingsvermogen.

image.jpg
 

Ronald

Volle Baard
Oerbaard
Welkom Danny!

Ik, en een hoop medebaardapen hier, snappen precies wat je doormaakt. Ook ik was\ben altijd erg gevoelig voor wat mijn omgeving wel niet zou denken en zeggen, en ben daardoor zelf eigenlijk nog het meest kritisch op mijn baard.

Als ik je foto zo zie dan vind ik de baard er keurig en goed verzorgt uit zien! (is dat een actuele foto, of een foto van een vorige poging? ) (Y)

Dus hou vol, je bent op de goede weg! :D :)>
 

Danny

Baard
Dank je Ronald voor je feedback! Jij heb ook een toffe baard overigens! (Y)

Het is een foto van vorig jaar, nu heb ik weer dezelfde lengte en net zo goed verzorgt als toen ;)
Ik heb ook geen idee hoe het er over een tijdje uit ziet, ik denk alleen maar onverzorgd maar dat is misschien alleen maar een idee....

We gaan het gewoon volhouden, met een beetje stimulans van "medebaardapen" (call the monkey by his name o_O) moet dat zeker lukken!
 

Arjay

Baardaap
Oerbaard
Ik wens jou veel succes bij het verkrijgen van de gewenste baard. Heb je enig idee waar je naar toe wilt? Qua lengte en model?

Eén ding is zeker. Met die baardgroei van jou is alles mogelijk! (Y)

Welkom! :)
 
P

PUNK-JAZZ

Guest
Welcome Danny... aka Ludex:)>

...Naaahh.... je hebt nix te klagen zie ik...qua baard-haar-groei(Y):D

Succes met het laten ademen van je BEARDOW:D(Y):cool::):)>
 

Sander

beards be like...
Zo, dan heb je toch een goede baardgroei. Zo zag het er bij mij na twee weekjes nog niet uit haha.

In ieder geval welkom!
 
P

PUNK-JAZZ

Guest
:):)>wuhaha...bij mij... nog lange niet...... bij lange niet pffffffffff hahahaahahha :p:D:cool:(Y):)>

conclusie tot nu toe hahaahaha
 

Marc75

Stoppelbaard
Succes Danny!. Ik vind het zelf heel lastig al die opmerkingen uit mijn omgeving.
Zelf houd ik hem heel kort totdat ik denk dat de wereld er klaar voor is......dan ga ik ervoor!!
 

Arjay

Baardaap
Oerbaard
Succes Danny!. Ik vind het zelf heel lastig al die opmerkingen uit mijn omgeving.
Zelf houd ik hem heel kort totdat ik denk dat de wereld er klaar voor is......dan ga ik ervoor!!
Jij moet er klaar voor zijn. De wereld om je heen zal altijd oordelen. Daar gaat de tijd niks aan veranderen.
 

Sander

beards be like...
Succes Danny!. Ik vind het zelf heel lastig al die opmerkingen uit mijn omgeving.
Zelf houd ik hem heel kort totdat ik denk dat de wereld er klaar voor is......dan ga ik ervoor!!
Even doorzetten werkt ook. Ik heb wel enkele reacties gehad, maar toen ik vandaag zei dat ik dit weekend de baard weer zou gaan kortwieken riep iedereen op mijn werk dat dat zonde was.
Dacht m'n vrouw daar ook maar zo over...
 

Hans

Zware baard
Oerbaard
Welkom baardman Danny inde wereld van De Baard, ga door tot je hebt bereikt
wat je wilt bereiken, laat je niet weerhouden door de (soms jaloerse) blikken en
commentaren van de wereld om je heen.
Baard zo door en je zal beloond worden met veel complimenten :D, zo af en toe
even langs een goede barbier en je omgeving zou willen dat ze zelf zo'n prachtige
baard zouden hebben, beard on brother :)>

Groeten Hans
 

Cowboy

Baardaap
Oerbaard
Welkom Danny ;)

De opmerkingen zijn zoals eerder al gezegd een reactie van je omgeving. Sommigen vinden het leuk, anderen zijn minder enthousiast.
Gewoon niks van aantrekken en je ding doen. Staat hij voor jou goed dan is dat prima.

Succes met de verdere evolutie van je baard (Y)
 

Floris

Baard
Hey Danny,

Leuk dat je er bent en mooi dat je hier inspiratie en doorzettingsvermogen zoekt. Zo zullen er vast meer zijn, ik ben er namelijk één van.
Ook ik vind dat je goed op weg bent en een mooi doel hebt. Ik hoop dat je hier veel plezier hebt. Een warm welkom heb je in ieder geval in de pocket, want er zijn alleen maar warme mensen hier!!
 
Banner image
Top