Ik ga er nu voor!

RonM

Baard
Als ik nu voor een volle baard ga, dan hoef ik toch niet meer m'n neklijn bij te houden?
 

PerryS

Baard
Ziet er goed uit man! Ik merk zelf ook dat geduld erg belangrijk is en ik was ook eerst bang voor de dekking maar wat meerdere al zeiden dat zal echt wel goed komen! Zit zelf ook nog in die fase haha..
 

RonM

Baard
Ik heb nu een periode dat ik m'n haren onder m'n kin niet meer in model kan krijgen :confused:
Maar denk ik ook dat ik er aan moet wennen..
 

Bijlagen

  • IMG_0895.jpg
    IMG_0895.jpg
    683,3 KB · Weergaven: 161

Arjay

Baardaap
Oerbaard
Mooi hoor!

We hebben ook een tattoo topic, misschien vind je het leuk je plaatjes te delen? Ben wel benieuwd! :D
 

RonM

Baard
Mooi hoor!

We hebben ook een tattoo topic, misschien vind je het leuk je plaatjes te delen? Ben wel benieuwd! :D

Die topic heb ik gezien, daar staan erg mooie tats tussen!
Ik heb er ook al een foto van mijn tattoo tussen staan ;)
 

RonM

Baard
Weer een kleine update, het lijkt erop dat de zijkanten voller beginnen te worden. Maar wel met hele kleine stapjes..
 

Bijlagen

  • image.jpeg
    image.jpeg
    186,1 KB · Weergaven: 162
  • image.jpeg
    image.jpeg
    215,4 KB · Weergaven: 163
  • image.jpeg
    image.jpeg
    187,7 KB · Weergaven: 167

ProfessorMelchior

Administrator
Staff
Oerbaard
Ja, het ziet ernaar uit, dat de wangstukken dicht beginnen te groeien. En je snor gaat ook lekker! Een baard laten groeien gaat inderdaad superlangzaam. :( Ik denk zelf ook iedere dag: 'Komt er nou nog wat bij of hoe zit dat?'. :)>
 

Japster

Baard
Al goed verschil te zien met je eerste foto man, vooral onder je kin begint het dik te worden! Zijkanten beginnen langzaam aan ook te komen:)>
 

PerryS

Baard
Ziet er prima uit! Alles komt mooi op zijn plaats en binnen no-time zullen je wangen ook dichtgegroeid zijn, en geduld loont(Y)
 

RonM

Baard
Hier weer een kleine update van mijn kant,
 

Bijlagen

  • image.jpeg
    image.jpeg
    108,6 KB · Weergaven: 151
  • image.jpeg
    image.jpeg
    1,5 MB · Weergaven: 148
  • image.jpeg
    image.jpeg
    191,1 KB · Weergaven: 154
Banner image
Top