Ik ben kaas

Kaas

Stoppelbaard
Hallo allemaal,

Als ik mijzelf op een forum aanmeldt en ik zie het draadje 'even voorstellen' dan ben ik nooit de beroerdste en bij deze stel ik mijzelf even voor :).

Ik ben Kaas, zo heet ik niet echt maar vrijwel iedereen noemt me zo dus dat kunnen we hier ook gewoon aanhouden. Bijnamen kies je niet zelf... dus hier moet ik het mee doen :p. Ik ben van Hollandse bodem (ik hoor je al denken... "GOH!") en ben 24 jaar oud. Ik woon in de regio van Eindhoven samen met mijn vriendin. Ik heb een aantal jaar een 'flinke stoppel' als standaard gezichtsbeharing gedragen en nu sinds enkele maanden heb ik besloten voor een YEARD te gaan! Mijn eerste baard heb ik ooit laten staan, toen ik voor het eerst zelfstandig op vakantie ging. Ik had geen zin om mijn vakantietijd te verspillen aan scheren en aangezien ik niemand kende in het vakantieland maakte het me ook niet zo veel uit hoe ik er uit zag. Eenmaal terug in Nederland beviel het me eigenlijk wel, voornamelijk het gemak van niet-scheren haha. Lange tijd dus gewoon de tondeuse eroverheen gehaald om een beetje 'corporate beard' te behouden maar nu vond ik het onderhand tijd om mijn ware 'beard potential' te testen. Ik ben een DIY-guy dus ik maak al mijn baardverzorgingsproducten zelf, heb dan ook amper ervaring met de merken. Foto's van mijn baard zal ik binnenkort eens een keertje delen.

Ik ben dit forum een paar keer tegen gekomen in mijn beard-related-research en het lijkt me een (b)aardig gezellige boel hier, dus ik dacht: ik sluit mij aan!

Oh ja, voor de off-topic gezelligheid, een greep uit mijn uiteenlopende hobby's: bonsai, boogschieten, skateboarden, muziek maken, computer-wizard zijn en evenementenorganisatie.
 

Hans

Zware baard
Oerbaard
Nou bij deze dan van harte welkom @Kaas (Y)
Bedankt voor het uitgebreide voorstellen en het verhaal er omheen :)
Succes met het behalen van je YEARD, ik kijk uit naar de progressie:)>

Groeten Hans
 

Kaas

Stoppelbaard
Welkom Kaas, kweek en onderhoudt je de bonsai zelf of heb je een kunst-bonsai?
@Zwollenaar Yup, al een aantal jaar kweek en onderhoudt ik een (nu nog) bescheiden collectie bonsai. En in al die jaren had ik eigenlijk nog nooit echt gehoord van kunst-bonsai :p Maar goed, dat lijkt me wat mij betreft hetzelfde als een kunst-baard :)>:D.

En verder, iedereen bedankt voor het warme welkom!
 
Banner image
Top