Iemand tips

Passie0003

Stoppelbaard
Hallo mijn naam is Pascal 26 jaar
Ik ben sinds november gestopt met het trimmen van mijn baard om te kijken of er een mooie volle baard om de hoek komt kijken, alleen nu zit ik met een probleempje mijn baard krult vanaf mijn kaak naar binnen toe ik heb al van alles geprobeerd om het mooi recht naar beneden te krijgen maar helaas zonder succes, zijn er mensen die tips of ideeën hebben of evt een mooie baardstijl om dit probleem te verhelpen.

Groeten Pascal
 

Bijlagen

  • 16109864359428267054451923772870.jpg
    16109864359428267054451923772870.jpg
    601,4 KB · Weergaven: 58

Passie0003

Stoppelbaard
Die krulling wordt minder als je meer lengte krijgt. Het "gewicht" van de baard doet de rest ;)

Tip is dus: geduld hebben :)>

Nou dat geduld heb ik wel, aangezien ik de eerste keer bij een barbier me baard wil laten doen(ja ik ben er nog nooit geweest) maar ik probeer hem wel altijd netjes bij te werken zodat het niet helemaal in me nek en jukbeen uitloopt
 

Texman

Koning Baard
Ha @Passie0003 ,
Welkom op ons leuke forum, je hebt een mooie baard gekregen maar het kan nog beter (Y).
Je mag je hals en je wangen schoon houden maar hou de lijnen op je hals wel zo laag mogelijk en op de wangen je hoog mogelijk.
Ook mag je een heel klein beetje van de naar binnen krullende baardharen inkorten.
Je kan je baard ook in vorm brengen met een föhn en een rolborstel.
Dat kan je beste s'-morgens doen als je je baard gewassen hebt en na het aanbrengen van een beetje baardbalsem.
Daarnaast heeft @Cowboy ook gelijk als het zegt dat naarmate je baard langer wordt het probleem minder wordt.
Veel plezier hier en hou ons op de hoogte.
Texman:)>
 

Blokkie

Baard
Ha @Passie0003 ,
Welkom op ons leuke forum, je hebt een mooie baard gekregen maar het kan nog beter (Y).
Je mag je hals en je wangen schoon houden maar hou de lijnen op je hals wel zo laag mogelijk en op de wangen je hoog mogelijk.
Ook mag je een heel klein beetje van de naar binnen krullende baardharen inkorten.
Je kan je baard ook in vorm brengen met een föhn en een rolborstel.
Dat kan je beste s'-morgens doen als je je baard gewassen hebt en na het aanbrengen van een beetje baardbalsem.
Daarnaast heeft @Cowboy ook gelijk als het zegt dat naarmate je baard langer wordt het probleem minder wordt.
Veel plezier hier en hou ons op de hoogte.
Texman:)>

Idd met een rolborstel en een Fohn kom je een end heeft mij ook geholpen
 
Banner image
Top