Hopelijke baard reis ‍♂️

Bjorn

Baard
Je hebt best behoorlijke groei onder je kin en in je nek, uiteindelijk bepaald dat voor een groot gedeelte je baard. Zover als ik kan zien kan dat een behoorlijke baard worden. Het is natuurlijk wat jammer dat je kin wat minder vol is, ik zou zeggen geef het eens wat tijd en kijk vooral ook eens naar beelden van mensen met een vergelijkbare groei om te zien of je tevreden kan zijn met de resultaten die zij bereikt hebben. Verder is het gebruikelijke advies geef het tijd, minimaal 3 maanden maar liefst 6. Zet je lijnen in de tussentijd neer om t wat netjes te houden maar doe dat eigenlijk zo hoog en laag mogelijk zodat alles wat je hebt meegenomen wordt in een toekomstige mooie baard. Veel succes en raak t scheermes voorlopig maar even niet aan.
 

Texman

Koning Baard

tijn

Zware baard
Nou ik sluit me aan bij de andere baarden. Voor 4 weken is het een beste baard. Oke de snor wil er nog niet uitkomen maar he die zal toch wel komen. Staat je goed, gewoon de scheermessen alleen voor bijv je hoofd gebruiken en dr baard gewoon lekker laten door groeien. Sucses
 

Baardsterdam

Volle Baard
Bekijk bijlage 27595weekje verder. Ik ben begonnen met neofollics beard growth serum. Heeft iemand daar zelf ervaringen mee?
Pardon my French maar ik vind het pure afzetterij, (baard)haar groeit (gemiddeld) één centimeter per maand. Door genoeg gezond vocht tot je te nemen (koffie, thee, alcohol, frisdrank is niet bevordelijk voor (baard)haargroei) en verse groentes en fruit rem je deze groei niet af. (Baard)haar gaat niet harder groeien door er een serumpje op te smeren.
Wegflikkeren die bende en je geld besteden aan gezonde voeding.
 

RobinL96

Stoppelbaard
Pardon my French maar ik vind het pure afzetterij, (baard)haar groeit (gemiddeld) één centimeter per maand. Door genoeg gezond vocht tot je te nemen (koffie, thee, alcohol, frisdrank is niet bevordelijk voor (baard)haargroei) en verse groentes en fruit rem je deze groei niet af. (Baard)haar gaat niet harder groeien door er een serumpje op te smeren.
Wegflikkeren die bende en je geld besteden aan gezonde voeding.
Daar zit geen onbegrepen woord Frans bij, haha! Bedankt voor je reactie. Naar jouw mening zijn er geen “wondermiddeltjes” die de groei versnellen. Gewoon een kwestie van hydrateren, gezond leven en een degelijke baard verzorging dus?
 

Texman

Koning Baard
Bekijk bijlage 27595weekje verder. Ik ben begonnen met neofollics beard growth serum. Heeft iemand daar zelf ervaringen mee?
Ja, ik heb er ervaring mee. Mijn baard leek er iets voller door te worden maar het is geen wondermiddel want het duurt erg lang voordat je er iets van merkt.
Zelf ben ik ermee gestopt mede doordat het spul erg duur is.
Ik denk net als @Baardsterdam dat gezonde voeding en veel beweging (krachtsport) het beste is.
Ook voldoende slaap is er belangrijk. Deze levens stijl zal je ook op langere termijn veel opleveren met of zonder baard.:)>
 

RobinL96

Stoppelbaard
Ja, ik heb er ervaring mee. Mijn baard leek er iets voller door te worden maar het is geen wondermiddel want het duurt erg lang voordat je er iets van merkt.
Zelf ben ik ermee gestopt mede doordat het spul erg duur is.
Ik denk net als @Baardsterdam dat gezonde voeding en veel beweging (krachtsport) het beste is.
Ook voldoende slaap is er belangrijk. Deze levens stijl zal je ook op langere termijn veel opleveren met of zonder baard.:)>
Bedankt voor het delen van jouw ervaring! Ja het kost wel wat inderdaad.
En precies, gezond leven en sporten wordt je sowieso niet slechter van haha!
 

Baardsterdam

Volle Baard
Ja, ik heb er ervaring mee. Mijn baard leek er iets voller door te worden maar het is geen wondermiddel want het duurt erg lang voordat je er iets van merkt.
Zelf ben ik ermee gestopt mede doordat het spul erg duur is.
Ik denk net als @Baardsterdam dat gezonde voeding en veel beweging (krachtsport) het beste is.
Ook voldoende slaap is er belangrijk. Deze levens stijl zal je ook op langere termijn veel opleveren met of zonder baard.:)>
En kippenstront. Heel goed voor je baard.
 

tijn

Zware baard
Nou ik heb geen ervaring met feze spullen, maar ook ik denk dat het niet echt zal werken. Maar nogmaals ik heb er geen ervaring mee. Volgens mij is idd een goed/gezond leven de beste remedie. Maaaaaaar als ik snel naar je fotos kijk zie ik volgens mij wel verschil met je baardgroei. Dussssssss wat het beste werkt en ook gelijk het moeilijkste is:GEDULD. Daar hant het helemaal vanaf met de baard. Gewoon door laten groeien dan komt het vanzelf. Sucses
 

RobinL96

Stoppelbaard
Nou ik heb geen ervaring met feze spullen, maar ook ik denk dat het niet echt zal werken. Maar nogmaals ik heb er geen ervaring mee. Volgens mij is idd een goed/gezond leven de beste remedie. Maaaaaaar als ik snel naar je fotos kijk zie ik volgens mij wel verschil met je baardgroei. Dussssssss wat het beste werkt en ook gelijk het moeilijkste is:GEDULD. Daar hant het helemaal vanaf met de baard. Gewoon door laten groeien dan komt het vanzelf. Sucses
Geduld is een schone zaak
 
Banner image
Top