Hoelang groeien voor zo'n soort baardje?

Hans

Zware baard
Oerbaard
Inderdaad een kwestie van het beruchte geduld, zal best
goed komen uiteindelijk, klasse dat je jezelf niet laat kisten (Y)
 

GlennBG

Volle Baard
Gewoon volhouden. Don't shave!
Ben overigens nieuw hier. Tracht al een poos een manier te vinden om iets te posten ñu gevoñden lijkt wel.
Ben nu sinds 5 mnd bezig met een baard. Wel altijd geklopt met wangbehang. Niet ontevreden mee.
 

Jelle1992

Baard
Update van de baard: Update van de snor.... Manmanman, ik word echt gek dat dat ding gewoon niet wil groeien, ik zie er nu uit als een idioot met baard waarvan de snor er gewoon niet bij door wil komen...
 

Bijlagen

  • image.jpg
    image.jpg
    47,6 KB · Weergaven: 168
  • image.jpg
    image.jpg
    1 MB · Weergaven: 172

Hans

Zware baard
Oerbaard
Tja, de genen betreffende je snor zullen iets achterblijven, echter kan ik je alleen maar
zeggen geduld te hebben, des te trotser zal je zijn als je snor op sterkte is, hou vol joh (Y)
Dat je haren ook nogeens licht van kleur zijn helpt ook niet echt mee natuurlijk ;)
 

Arjay

Baardaap
Oerbaard
Ja ik wil echt geen lul zijn, maar ga wel eerlijk wezen... denk niet dat je nog veel van die snor moet gaan verwachten. Misschien over een paar jaar dat ie wat voller is, maar om nu maar te laten staan om te zien wat het nog gaat worden... tja. . .

Maar de baard vind ik echt goed.! Dat gaat helemaal goed komen! (Y)
 

Cowboy

Baardaap
Oerbaard
De snorharen zijn nogal "bleek" en dat is in jouw geval geen meevaller.

Op (langere) termijn zou het wel in orde kunnen komen maar dan zal je geduld inderdaad wel heel erg op de proef gesteld worden.
 

Jelle1992

Baard
Mwja ik ga gewoon geduld hebben... Ben nu al te lang in het proces om het van de een op de andere dag op te geven. Nu ben ik ook nog vrij jong (22) dus misschien heeft dat er ook wel mee te maken, denk het wel... Ben sowieso altijd al wel een doorzetter en als ik ineens progressie zie is die drive natuurlijk nog groter.
 
Banner image
Top