Hoe wordt er op het werk gereageerd op jullie baard?

GlennBG

Volle Baard
Dit is inderdaad zo. Ikzelf heb persoonlijk nog geen negatieve reacties gekregen op de job.
Met kerstmis wel de reactie, "Als ik Ives zie, wil ik op zijn schoot gaan zitten". (Referentie naar de kerstman;))
Mijn baard was toen wel +-5 cm langer. :)>

Dat hoor ik nou nooit hè! En maar groeien en groeien die baard....:p
 

Boof72

Volle Baard
Ooit al eens een sollicitatie gesprek gehad via het uitzendbureau bij het waterleiding bedrijf in Amsterdam.
Hoorde ik later dat ik niet was aangenomen omdat ik er slonsig en ongeschoren uitzag!!
Toen heb ik gevraagd of de dame van het uitzendbureau deze man wel eens in gezien had?
Zat zelf aan tafel met een stoppelbaardje van 2 dagen en een ongestreken overhemd!!
Dus wie was er nu slonsig !!

Gelijk gemeld dat ik er niet eens wil werken als ze je zo beoordelen.
 

Lei

Baard
Op mijn werk eigenlijk nooit problemen met mijn baard. Er wordt in mijn omgeving over het algemeen goed op gereageerd. Alleen op facebook krijg ik wel eens gezanik, dus ik heb denk ik mazzel.


werk01.JPG
 

Dre

Baard
Pffff.....ik werk alleen met dames, die smeken met enige regelmaat wanneer ze dat gladde bolletje weer kunnen knuffelen....zonder baard...Nu zeggen zeggen ze niets meer van de baard in de stille hoop dat hij ooit er af gaat:confused:
Nu is dat verloren hoop:)>
 

Mrgourmet

Baard
20170504_084129_zpsbj3r2kzp.jpg


Er is een klant die me soms liefkozend 'catweazle' noemt.... lolz.!! komt voornamelijk door m'n snor zegt hij.
Hij gaf later wel toe jaloers te zijn op mijn baar en vertelde me i.v.m. zijn baan kan hij niet aan gezichtshaar beginnen. (vertegenwoordiger) dat is bullshit trouwens.
Verzorg jezelf en kleed je gewoon goed en het ziet er fantastisch uit als je het mij vraagt.
Op de sportschool is mijn baard gelabeld als 'Epic'

Iedereen op mijn werk vind mijn baard goed staan.
merk wel op dat de meeste (vooral blanke) dames op werk die ik tegenkom mijn baard niets vinden,
of gelijk klachten hebben erover zoals je bent net een opa of het is net zo'n kerstman baard met die snor....
maar wat dan weer wel tof is dat de dames met een tintje het vooral wel erg mooi vinden. <3 haha.

Ik vind zelf wel.... 80% van mijn werktijd draag ik een sweater/werkbroek die veelal vuil is. maar als ik netjes/verzorgd erbij loop staat het ook nog veel beter.

Samenvatting.... who cares about them, ik geniet van mijn baardje :p
 

Ersa

Baard
Ik krijg zelf (gelukkig) vooral positieve reacties. Waar ik wel gelijk aan moest denken bij dit topic, was het commentaar wat een collega ooit kreeg. Een man met een volle donkere baard. Die kreeg te horen dat zijn "natuurlijke blik een stuk donkerder was geworden". Tot op de dag van vandaag blijft deze opmerking terug komen haha :D
 

Linders

Baard
Ik reageer altijd heel kort met dat ik hem niet voor anderen laat groeien. Opmerkingen zoals 'ik laat hem sinds een paar dagen staan' (inmiddels een flinke baard en ruim een half jaar bezig) roept ook altijd leuke gezichten op.
Ik zit er niet mee, het maakt me niet zoveel uit wat men zegt...
 
Banner image
Top