Hoe om te gaan met een boze vrouw....

Texman

Koning Baard
Ha John,
Door te veel wassen spoel je je huidvetten weg daardoor krijg je een droge huid en jeuk e.d. Deze huidvetten zijn dus heel belangrijk voor een gezonde huid.
Zoals TGM zegt 2 maal per week met zo min mogelijk baardshampoo wassen en de overige dagen zeer grondig uitspoelen.
Zelf ben ik fan van Dr. Bronner's Peppermint Vloeibare Zeep. Werkt heel goed bij jeuk omdat de pepermuntolie een heerlijk verkoelend effect heeft.
Conditioner zou ik niet gebruiken maar in plaats daarvan een baardpolisher van Superfurry dan hoef je ook geen baardolie te gebruiken omdat je de polisher ook in je huid mag masseren. Ik hoop dat je hier iets aan hebt.
Texman
:)>
 

TMG1961

Baardaap
Ik gebruik momenteel de baardzeep van Balbo Beard Co, komt uit England en is heel goed. Ik gebruik als ik al olie gebruik ook hun olie of die van honest amish.
De baardzeep die ik heb is geurloos, ze hebben ook een met een geur. Ik gebruik in de ochtend de superfurry sterling 925, in de middag een balsem (heb er een paar) en voor gedurende de nacht de rescue+ van superfurry.
 
Banner image
Top