Hoe lang spaar je al? + foto

Tabbaert

Stoppelbaard
Beste baarden,


Ik weet niet of er al dergelijke post geplaatst werd, maar het zou wel leuk zijn mocht er zo een verzameling zijn van de verschillende baarden hier maar vooral ook van hoe lang je er al aan spaart. Dit lijkt me wel leuk voor beginnende baarden om te zien wat het resultaat kan worden.

Uiteraard is dat heel erg afhankelijk van je baardgroei, maar het geeft soms wel al een idee. Is ook leuk om inspiratie op te doen.

Dus breek ik hierbij een lans.

Neem eens een selfie van je baard momenteel en plaats er ook bij hoe lang je al spaart. Ik ben benieuwd wat er zo allemaal zal passeren.

Ik zet er straks ook een foto op wat het van mij momenteel is. Let wel, bij mij nog maar drietal weken.
 

DaanBaard

Baard
aX2pwj.jpg


Hoi
In April heb ik definitief besloten als man door het leven te gaan en niet meer als jongetje.

Tussendoor is de baard bij gesnoeid en 1x zelfs kort getrimd ivm een ongelukje met de tondeuse.

Ik heb als enige doel een mooie volle baard te dragen.
 

Texman

Koning Baard
Ik heb mijn baard laten staan in april 1973. Dat is inmiddels meer dan 45 jaar geleden. En in al die tijd heb ik hem nog nooit afgeschoren. Waarom zou je zeggen. Het antwoord is simpel: ik ben nu eenmaal een man met een baard en beschouw mij zelf dan ook als een "dedicated, permanent beard grower".
In "de baard van Texman" vind je de nodige foto's waaronder deze.
Deze baardlengte vind ik wel mooi wellicht word hij nog wel iets langer.


DSC00540.JPG
 

Cowboy

Baardaap
Oerbaard
Gezien er met de jaren al meerdere keer een hoop centimeters af gegaan zijn vrees ik dat ik geen goed beeld zou geven van de verhouding sparen/lengte :oops:
 

Texman

Koning Baard
Ha @Tabbaert ;
Je hebt een geweldige vooruitgang geboekt je baard ziet erg goed uit.(Y)(Y)(Y)
Als je zo doorgaat krijg je een geweldige volle baard.
Succes Texman:)>
 
Banner image
Top