HOE GAAT HET MET......??

P

PUNK-JAZZ

Guest
Van een aantal baardforum-leden hebben we al een tijdje niets meer vernomen...:oops::mad::(


Hoe gaat het met baardmannen :

Moya the Copper

Jesse the king of Beards

Jasper the Trackermodel-musician

Jord the Actor

En volgens mij nog een aantal...


:)>(Y):)>
 
P

PUNK-JAZZ

Guest
Hehehehe...van 2 personen die ik genoemd had is het best wel mogelijk...hahahaha...:D
 

Cowboy

Baardaap
Oerbaard
;)Vaak is het bij een forum een komen en gaan van leden met ook een aantal vaste warden.
Afwachten of we nog vaak iets van hen gaan horen.
Het is best mogelijk dat ze de boel gewoon volgen natuurlijk.
Niet iedereen post even actief op een forum natuurlijk
 
P

PUNK-JAZZ

Guest
Nou genoemde leden zijn echt weggevlogen hahahahaha:D:)>

Goodbey Moya Jasper en de rest gheheheheh
 
P

PUNK-JAZZ

Guest
Yeppaaaaa ik noem geen namen maar.... Het zijn Super-actieve-leden(Y)
 
En zo blijven er altijd wel wat hangen en gaan er weer weg. Maar uiteindelijk groeit de groep... En daarbuiten zorgen jullie conversaties, reviews en tips ervoor dat heel veel andere mannen op de juiste manier hun baard laten groeien en verzorgen. Top dus!
 

Yannick

Baard
Tja als je kijkt naar het "stel je voor" topic, staan er toch meer dan er actief zijn.
Heel actief begonnen:)
Hopend op dit resultaat:)>
en nu zien ze er zo uit: :(

:p En dan heb je mensen die foutjes maken en er per ongeluk zo :) uit zien :rolleyes:
@PUNK-JAZZ en mezelf

Of mensen die voor fraulein eventjes n stapje terug nemen :eek: haha just kidding @Sander
Moet zeggen; denk dat die van mij m'n ongelukje gister niet eens zo heel erg gaat vinden :oops:

Maargoed alle die-hard-baarden groeien en posten gewoon vrolijk verder.:)>(Y)
 

JeroenP

Volle Baard
Maar om dan maar even door te gaan. Waar is Arjay?? Zelfs zijn YouTube kanaal is helemaal leeg. Hij is toch geen babyface geworden??
 
Banner image
Top