Hier ben ik dan !

ProfessorMelchior

Administrator
Staff
Oerbaard
Hallo baardigen,
ik zal me even voorstellen als nieuw baardforum-lid.
Na een heel leven gladgeschoren door het leven gegaan te zijn (op uitzondering van een snor tijdens militaire dienst) heb ik in 2013 mijn baard twee maanden laten groeien, maar deze moest eraf, omdat er zich enkele sterfgevallen in de familie voordeden en ik niet als "zwerver" op de begravenissen verschijnen kon.
Drie maanden geleden had ik tijdens een alom heersende griep geen zin om me te scheren en aangezien ik vanuit mijn omgeving steeds opmerkingen kreeg, dat ik er "onverzorgd" bijliep, kreeg ik een rebelse bui en heb me voorgenomen, dan maar een flinke baard en snor te kweken. Deze keer wil ik zeker voor een Yeard gaan!
De opmerkingen beginnen nu langzamerhand te veranderen en de algehele acceptatie zal gaan komen.
Ik hoop in ieder geval veel plezier met jullie en het forum te hebben en zal proberen een waardige bijdrage te leveren.
Professor Melchior
image.jpeg
 

maximum

Zware baard
Welkom Melchior op dit baardig forum:)Veel plezier op je baardreis;)Ik heb bijna de yeard gepasseerd en ik moet zeggen dat het zo goed is bevallen dat ik er nog 1 aanplak:DPotentie genoeg voor jou in ieder geval(Y) Beard up:)>
 

Arjay

Baardaap
Oerbaard
Welkom Melchior! Acceptatie van de mensen om je heen komt vaak pas nadat ze gewend zijn aan de verandering. En dat duurt soms even..

Je hebt idd genoeg potentie.. Succes en houd ons op de hoogte.. :D(Y)
 

ProfessorMelchior

Administrator
Staff
Oerbaard
Dank voor het hartelijk welkom.
Ik zal jullie op de hoogte houden.
De snor moet inderdaad een 'epic mustache' worden.
En laat het "u" maar en doe gewoon "je". Lijkt me prettiger, haha.
 
Prima!

Dan zal ik je epische snor in wording zeker gaan volgen.

Zelf ga ik er ook voor en mijn grote voorbeeld is Tsaar Nicolaas de Tweede. Wat een modder vette snor had hij zeg!
 
Die twee lijken bijna als twee druppels water! Maar inderdaad George de Vijfde had net zo goed een machtige snor!

Die van Wilhelm vind ik dan weer iets minder. Wat ik wel weer mooi vind is zo'n dikke befborstel die Sam Elliot draagt.

Zo'n snor die over de lippen heen hangt.

2efcfe37c7095c1dbb4be0e4aaeda4df.jpg
 

ProfessorMelchior

Administrator
Staff
Oerbaard
Nogmaals dank aan iedereen voor het warme welkom. Of the Yeard wat gaat worden is afwachten. Voor hetzelfde geld wordt het een of ander vlassig Chinees Mandarijnen-baardje. In dat geval kan ik nog wel als acteur in tweederangs Kung Fu-films gaan werken. :D
 
Banner image
Top