Hey iedereen

beardedbcare

Stoppelbaard
Goedemorgend baardliefhebbers,

Mijn naam is joery,
Al enkele jaren aant genieten maar sinds een klein jaartje bezig met testen en het zoeken naar deftige baardproducten.
Sinds kort zeer verdiept in honest Amish,
En aangezien deze producten heel moeilijk en duur zijn ben ik ze beginnen te importeren.in onze baardenclub was er al enorm veel vraag naar,
En ik moet zeggen iedereen spreekt er met lof over dus zijn we er mee verder gegaan.
 

Bijlagen

  • IMG20230223094156.jpg
    IMG20230223094156.jpg
    2,5 MB · Weergaven: 14
  • 6b440aacedbc5dbf8dea23a54efcf4f3_0.jpeg
    6b440aacedbc5dbf8dea23a54efcf4f3_0.jpeg
    1,1 MB · Weergaven: 14

beardedbcare

Stoppelbaard
Bearded Bad Boys is de club.bestaan over heel de wereld trouwens.
en idd we hebben een tiktok/Facebook/website zowel vd club als van de Honest Amish producten.
vanavond weer een grote bestelling doen bij Honest Amish en dan gaan we zeker de Heavy duty Balm weer bestellen want die gaat er snel door.
we hebben heel veel leden die al super veel producten hebben besteld maar toen ze Honest Amish hebben geprobeerd waren ze verkocht.zo zacht en voedend dat de baard ervan van word.....
daarmee dat we de stap ook hebben gezet om de producten te gaan invoeren,
Zodat iedereen er van kan genieten afcourse
het enige wat ik persoonlijk spijtig vind dat is dat ze geen echte snorwax hebben.
 

Serge

Baard
Bearded Bad Boys is de club.bestaan over heel de wereld trouwens.
en idd we hebben een tiktok/Facebook/website zowel vd club als van de Honest Amish producten.
vanavond weer een grote bestelling doen bij Honest Amish en dan gaan we zeker de Heavy duty Balm weer bestellen want die gaat er snel door.
we hebben heel veel leden die al super veel producten hebben besteld maar toen ze Honest Amish hebben geprobeerd waren ze verkocht.zo zacht en voedend dat de baard ervan van word.....
daarmee dat we de stap ook hebben gezet om de producten te gaan invoeren,
Zodat iedereen er van kan genieten afcourse
het enige wat ik persoonlijk spijtig vind dat is dat ze geen echte snorwax hebben.
222
 
Banner image
Top