Het off-topic topic - Slow chat

W

Wanderoe

Guest
Auwww... viel van mijn stoel van het lachen...

He waarom kun jij wel smiley's bij je bericht zetten en ik niet???
[DOUBLEPOST=1645995577][/DOUBLEPOST]Wat heb ik nu uit gezet... ik heb wat uit gezet in mijn profiel... Mist... dat weer uitzoeken.
 

Daaf

Baard
Ik deel de mening dat dit een zorgwekkende toestand is, en ik ben er bang voor dat Poetin niet zomaar opgeeft. Hij heeft inderdaad een paar zware bondgenoten die autonoom het lang vol kunnen houden. Of het daadwerkelijk tot het afvuren van één of meerdere kernraketten komt, ik vermoed (en hoop) van niet. Ik zie het nu als spierballen tonen en we gaan erachter komen wie daar het verste mee doordrukt.
Het is mij wel duidelijk dat Poetin dit al heel lang aan het voorbereiden is, en dat het voor het westen een lastige strijd gaat worden. Als hij bij de NL grens aanklopt, kunnen wij ons land niet kunnen verdedigen. Daar heeft de politieke koers van de afgelopen decennia voor gezorgd, naast de welvaart die het ons ook bracht. De meerderheid van de stemmers vond het prima, oorlogen werden gezien als iets ver weg in onstabiele omgevingen, en hier in de buurt als iets van het verleden. De EU eensgezindheid is leuk, maar eerst maar eens zien in hoeverre die er is als het echt nodig is.

De berichtgeving is een ramp. Er wordt zo'n eenzijdig beeld geschetst door de verschillende kampen, onderbouwd door halve waarheden of erger. De verdeel en heers strategie doet zijn werk.
 
W

Wanderoe

Guest
Nou nou nou... als je denkt dat het niet gekker kan is er iemand geweest die een petitie is gestart Stop WereldOorlogIII
Stop Wereld OorlogIII
;)
Tja... ik denk maar zo de hele wereld is een beetje aan het doorslaan... :(

Ik ben niet gek... ik ben een vliegtuig... :rolleyes:
 

Yainderidoo

Zware baard
49969c5a32d028000b0d7fbeec303bd3.jpg
 

PaulS

Baard
Hé, volgens mij is dat bij molen "De Vlieger" in Voorburg.
Daar fiets ik iedere dag langs op weg naar en van mijn werk. :)
De afgelopen dagen hoor ik de ooievaars al van verre klepperen.
 
Banner image
Top