Het off-topic topic - Slow chat

Cowboy

Baardaap
Oerbaard
Dag allemaal, zou eens willen weten hoeveel
Belgen hier op de baard forum zitten
Kom zelf uit belgie
Mvg
Fox

Er zijn best een aantal Belgen hier hoor.
Ik was er ééntje van "het eerste uur" in 2014 maar ondertussen zijn er best een aantal de revue gepasseerd ;)

Alleen,......niet iedereen blijft, of is actief op het forum en daardoor lijken het er slechts een paar natuurlijk :)>
 

Yainderidoo

Zware baard
Precies @Texman daar kwam ik hem dan ook tegen....ik heb een wat mooiere (3) foto nog gevonden die ik hier onder plaats. Ik ben wat onderzoek aan het doen naar "Cardboard art" zoals de tweede foto in deze post. Prachtig. Ik wil denk ik een dezer dagen ook iets dergelijks maken. Alleen niet zulke knoeperds :confused::eek:

CxlQVa8VQAAVdNm.jpg

(klik op foto) Karton:

warren-king-shoaxing-villagers-designboom-1800.jpg

NU alleen nog een goed lijmpistool zien te krijgen....jakkes veel te veel keuze...:rolleyes:
 

Texman

Koning Baard
Precies @Texman daar kwam ik hem dan ook tegen....ik heb een wat mooiere (3) foto nog gevonden die ik hier onder plaats. Ik ben wat onderzoek aan het doen naar "Cardboard art" zoals de tweede foto in deze post. Prachtig. Ik wil denk ik een dezer dagen ook iets dergelijks maken. Alleen niet zulke knoeperds :confused::eek:

Bekijk bijlage 18911

(klik op foto) Karton:

Bekijk bijlage 18912

NU alleen nog een goed lijmpistool zien te krijgen....jakkes veel te veel keuze...:rolleyes:
Prachtig die cardboard art ik had daar nog niet eerder van gehoord (Y)(Y)(Y).
 
Banner image
Top