Het off-topic topic - Slow chat

tijn

Zware baard
Je ziet ze inderdaad niet zoveel. Bij mij in de wijk zijn het er toch nog 7 stuks. er zijn 648 woningen in de wijk en wonen er momenteel 1300 mensen
Oke das dan toch nog wel wat.
Je ziet ze inderdaad niet zoveel. Bij mij in de wijk zijn het er toch nog 7 stuks. er zijn 648 woningen in de wijk en wonen er momenteel 1300 mensen
Das toch nog iets he hahaha. Maar het blijven mooie honden.
 

Marcel73

Baard
Ik heb tot nu toe ook heeeelemaal niks gedaan. Maar zo ff verder met de gang was sausen en schilderen.


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
 

ProfessorMelchior

Administrator
Staff
Oerbaard
Ik zit nog even met verbazing naar de Amerikaanse wagens te kijken.
Zowel de Cadillac Eldorado als de Chevrolet Bel Air heb ik gehad in de jaren '70 en '80 en beiden waren prettige wagens, maar wat ik me nu afvraag: hoe zou je tegenwoordig nog met zo'n extreem verend slagschip kunnen rijden?
Bij het parkeren in die tijd moest ik altijd al twee parkeermeters tegelijk van kwartjes voorzien, maar met de afmetingen van de huidige parkeervakken zou je qua breedte al half over de rijbaan staan.
Een parkeergarage kun je vergeten, want je kunt de bochten niet nemen zonder drie keer te steken en je komt klem te zitten tussen de paaltjes van de slagboom.
Bij aangelegde verkeershobbels zou je vast komen te staan op de bodemplaat en op stadse binnenwegen zou je alle fietsers en scooters voor je uit vegen.
Maar waar ze gigantisch fijn voor waren: het enorme motorvermogen en uiteraard de voorbank, waardoor je vriendinnetje tegen je aan kon zitten en je je arm over de halfhoge rugleuning kon leggen.
De radio met buizenversterker, de pook van de automaat aan het stuur, de asbak zo groot als een badkuip, de snelheidsmeter die van kleur veranderde, de panorama voorruit, het dikke leder van de bekleding, het hoornen stuur met verchroomde claxon-ring.......ik hou erover op, want....wat zijn de huidige auto's toch totaal fantasieloze, krap bemeten, kunststoffen gedrochten!!!!!
 
Banner image
Top