Het begin is gemaakt...

RolandK

Baard
Ha Roland,
Dus het enige wat moet gebeuren is dat de baard een klein beetje wordt bijgewerkt in vorm en uitstekende haren e.d.
Je moet onder de kaak de haarlijn niet laten wegscheren want dan ben terug bij af. Persoonlijk vind ik het niet mooi staan en je moet je dan op die plek ook weer gaan scheren. Niet doen dus.
Je verwoordt het precies zoals ik er over denk, dank!
[DOUBLEPOST=1515498353][/DOUBLEPOST]
Succes vanmiddag bij de barbier. Ik zou persoonlijk gaan voor een meer vierkant model baard.
@TMG1961 Ik denk dat ik weet wat je bedoelt, maar aangezien assumption the mother of all fuckups is... Heb je een voorbeeldfoto van zo'n hoekig model?
 

RCM

Baardaap
Mooie baard hoor Roland.... Maar in model laten brengen zonder dat er iets vanaf gaat, dat gaat niet lukken bij de barbier :D. Je wang en halslijn zou je zelf kunnen doen.. voor de rest lekker laten groeien wat die baard staat je fantastisch. Succes vanmiddag!! :)>(Y)
 

Ardjan

Baardaap
Gaat goed; groeit als een malle! (Y)
Mijn advies: Lijntjes wangen wat bijwerken en lekker laten groeien! Model staat je prima!
Beard on! :)>
 

RolandK

Baard
Vanavond bij de barbier de foto van TCM laten zien; zo wil ik het. Aangezien ik ook een beetje representatief moet zijn voor mijn werk hebben we een compromis gemaakt. Onder de kin een neklijn gezet en een beetje uitgedund. Ook het hoekige al een beetje vorm gegeven. Volgens de barbier zal alles nu gelijkmatiger langer groeien (ik had al aardige borstels in mijn keelgebied). Verder niets aan de lengte op wang en kin gedaan. Snor terug op de lip gezet in het midden en flosje onder mijn onderlip korter getrimd.

Al met al ben ik heel tevreden en zie ik het model al aardig ontstaan nu. En nu weer lekker verder laten groeien :)

Foto’s:



 
Laatst bewerkt:

ProfessorMelchior

Administrator
Staff
Oerbaard
Goed resultaat!
Je hebt al een prima baard met een goed model. :)>(Y)
Enige puntje van kritiek: niet je ronsel aan de onderlip laten knippen, want dat ziet er vreemd uit, omdat je dan een stukje kale kin hebt. Ik heb geen flauw idee, waarom een barbier dit zou doen. Heel ongebruikelijk.
 

Texman

Koning Baard
Ha Roland,
Heel netjes hoor vanaf hier kan je je baard weer lekker door laten groeien.:)
Wat de ronsel betreft, ik heb er heel lang ook een V-vorm in gehad waarbij ik de punt overliet gaan in mijn baard.
Tegenwoordig laat ik alles onder de lip gewoon groeien en hou het in toom met een beetje baardbalsem.
Texman:)>
 

TMG1961

Baardaap
Ziet er goed uit. Ben het met de professor eens. Ziet er een beetje raar uit maar gelukkig groeit het weer. Op naar de komende 3 maanden.
 

Kale666man

Baardaap
Wat texman doet doe ik ook want in het begin maakte ik veel fouten met de kaaklijn.
Tegenwoordig laat ik hem lekker meegroeien want hij valt er toch onder en prof weer met de drie musketiers hahaha, succes:)>
 

Texman

Koning Baard
Ha Roland,
Heel netjes hoor vanaf hier kan je je baard weer lekker door laten groeien.:)
Wat de ronsel betreft, ik heb er heel lang ook een V-vorm in gehad waarbij ik de punt overliet gaan in mijn baard.
Tegenwoordig laat ik alles onder de lip gewoon groeien en hou het in toom met een beetje baardbalsem.
Texman:)>
Leuke nieuwe avatar(Y)(Y)
 
Banner image
Top