Het begin is er (denk ik :p )

Molleken

Stoppelbaard
Na een week en half niet te scheren zijn we al hier.
Ondertussen al bezig met baardolie (op vele mensen hun aanraden) om het lekker zacht te houden en om voorbij de eerste "kriebels" te raken (was ook meestal de reden dat ik hem af deed.




PXL_20240415_093016966.jpg
 

Texman

Koning Baard
Ha Koen,
Ik vind dit al een prachtig resultaat voor de korte tijd dat je bezig bent (Y)(Y)(Y).
Ook denk ik dat je met het nodige geduld een mooie baard kan laten groeien.
Succes Texman :)>
 
Als dat pas 1,5 week is, dan beloofd dat zeker wat!
Ben benieuwd, hou ons op de hoogte!
En wat betreft de kriebelfase, ja dat kan even vervelend zijn. Heb ik ook behoorlijk last van gehad, maar de een heeft het schijnbaar meer dan de ander. Moet je echt even doorheen, maar daarna ben je blij dat je volgehouden hebt:)
 

fuzzyface

Baard
Lekker laten gaan. Dat wordt een mooi exemplaar. Maandje of 2 laten gaan en dan misschien een beetje bijwerken. Na een maand of 2 ben je ook van de kriebels af.
 

Ivan

Baard
Ziet er mooi uit, jouw baard is iets voller dan de mijne! Misschien over vier weken nog eens wat foto's posten? :)
 

Molleken

Stoppelbaard
Week 3.
Het begint toch al te kriebelen om eens naar de barbier te gaan om een neklijk te zetten (yeah i know, doe dat zelf, maar daar is het vorige poging fout gegaan dus ik wil iemand met verstand van zaken die het kan doen :p )
Te vroeg om te gaan?

w3.png
 

Texman

Koning Baard
Week 3.
Het begint toch al te kriebelen om eens naar de barbier te gaan om een neklijk te zetten (yeah i know, doe dat zelf, maar daar is het vorige poging fout gegaan dus ik wil iemand met verstand van zaken die het kan doen :p )
Te vroeg om te gaan?

Bekijk bijlage 28107
Het lijkt inderdaad nog wat vroeg, er valt nog weinig te knippen en zo te zien zijn de lijnen ook nog best strak :)>.
 
Banner image
Top