Dimitri043

Stoppelbaard
Allereerst dag allemaal,

Ik heb een account aangemaakt omdat ik met een vraag zit. Ik ben 26 jaar en ben van Nederlands/Griekse afkomst. Ik heb wisselend een baard meestal een maand of 5-6 en dan scheer ik m weer af. Daar komen we dan ook gelijk bij mijn probleem. De rede dat ik hem scheer is eigenlijk altijd omdat ik geregeld aan mijn baard zit en er dan wel eens een haartje of 3-4 uitvalt. Meestal doe ik dit wanneer ik of stress heb of onbewust als ik bijvoorbeeld tv kijk. Ik heb gelukkig een redelijk volle zwarte baard maar telkens als er weer haartjes uitvallen krijg ik het benauwd in de angst dat dit kale plekken gaat veroorzaken. En uit angst daarvoor haal ik hem dan liever helemaal eraf, echter heb ik direct erna weer spijt hiervan. Gelukkig groeit mijn baard binnen een maand of 2 weer volledig terug. Graag zou ik advies willen hoe ik kan stoppen met er aan te zitten en ik zou graag willen weten of het “uittrekken” van de haartjes gevolgen kan hebben en hoelang het duurt voor ze weer terug groeien.

Alvast bedankt,

Dimitri
 

Texman

Koning Baard
Ha Dimitri,
Als je aan je baardharen trekt worden zij gevoelig voor uitvallen je moet dat dus zien te voorkomen.
Hoe lang het duurt voor ze weer terug groeien is per persoon verschillend.
Mijn ervaring is dat als mijn baard niet prettig zit of aanvoelt ik de neiging heb om er meer aan te zitten.
Even de baard opfrissen (spoelen) en het probleem is over.
Succes Texman :)>
 

Dimitri043

Stoppelbaard
Ha Dimitri,
Als je aan je baardharen trekt worden zij gevoelig voor uitvallen je moet dat dus zien te voorkomen.
Hoe lang het duurt voor ze weer terug groeien is per persoon verschillend.
Mijn ervaring is dat als mijn baard niet prettig zit of aanvoelt ik de neiging heb om er meer aan te zitten.
Even de baard opfrissen (spoelen) en het probleem is over.
Succes Texman :)>


Dankje voor de tip, ga allereerst dat eens proberen!
 
Banner image
Top