Help.. mijn baard groeit twee verschillende kanten op!

Bobvdv

Stoppelbaard
Hee iedereen. Long-time lurker, maar nu toch een account aangemaakt. :)

Om maar met de deur in huis te vallen.. Ik heb een baardgroei waarbij de ene kant (links) loodrecht, verticaal naar beneden groeit.. en de andere kant (rechts) groeit horizontaal, en is nog een beetje patchy!!

Ik kan er niks over vinden online en het valt erg op als ik hem uit laat groeien. Een sterke wax voor baarden helpt de horizontale kant maar niet te temmen om de haartjes verticaal te krijgen.

Heeft iemand dit ooit gezien?! of heeft iemand nog tips hiervoor om ze toch gelijk te krijgen? Ik word er gek van.
 

Bijlagen

  • IMG_20211023_203652.jpg
    IMG_20211023_203652.jpg
    3,3 MB · Weergaven: 109
  • IMG_20211023_203642.jpg
    IMG_20211023_203642.jpg
    1,9 MB · Weergaven: 110

Texman

Koning Baard
Ha @Bobvdv ,
Welkom op ons leuke forum :).
Ik begrijp je probleem je baard is echter nog te kort om te bezien of je hier iets tegen kan gaan doen met balsem of andere producten.
Mijn advies voorlopig door laten groeien want als de baardharen langer worden vallen ze misschien ook anders.
Ondertussen kan je wel je baard borstelen en de haren hiermee in de gewenste richting dwingen.
Succes Texman :)>
 
Hi Bob,

Welkom! Ik ben ook bang dat hier weinig aan te doen is. Dit is de natuurlijke groei van jouw baard (aan 1 kant tenminste). Ik zou het echter nog een flink stuk langer laten groeien. Gewoon niet aan zitten de komende tijd. Als je baard dan voller wordt, dan wordt de kant van de groei ook minder zichtbaar.
 

Jeb

Baard
Heb ik gedeeltelijk ook, dit valt als je enkele Centimeters hebt, dus na enkele maanden geleidelijk aan naar onder zie anders mijn fotos

Hoop dat je het toch doorzet desondanks
 
Banner image
Top