help droge huid

Noiz13

Stoppelbaard
ik wil mijn baard zo gezond mogelijk houden en me huid ook.
de heb last van een hele droge huid onder me baard wat is daar het beste tegen te doen?
 

Cowboy

Baardaap
Oerbaard
Ik zou alvast het gebruik van baardolie aanraden (topics te vinden in de verzorgingsafdeling ;) ) voor wat de baard betreft.

Wat de huid betreft vemroed ik dat de olie ook wel wat zal hebben al moet je ook niet overdadig met dat spul te werk gaan hoor :D
 

Noiz13

Stoppelbaard
Ik zou alvast het gebruik van baardolie aanraden (topics te vinden in de verzorgingsafdeling ;) ) voor wat de baard betreft.

Wat de huid betreft vemroed ik dat de olie ook wel wat zal hebben al moet je ook niet overdadig met dat spul te werk gaan hoor :D
ga ik meteen bestellen er nog een merk type aan te raden voor een kleine beurs?
 

maximum

Zware baard
Ik zou gewoon een goede scalpshampoo voor de huid gebruiken en conditioner voor de baard..En evt.uiteraard olie..grt:)>
 

Tycho

Stoppelbaard
Een baardolie zou volgens mij moeten helpen.

Ikzelf gebruik Kiehl's midnight recovery concentrate, hersteld de huid. Echter is deze wel wat duur.
 

GlennBG

Volle Baard
Arganolie van kruitvat voor zo'n €2,50. Is geschikt voor (hoofd)haar maar mijn huid en baard reageren er goed op. Budget oplossing maar werkt prima
 

Zwollenaar

Zware baard
Voor mijn hoofd - en baardhaar gebruik ik shampoo en conditionor in één van andrélon.
Gewoon verkrijgbaat in de supermarkt voor ongeveer €3,= per flacon van 300 ml
 

Revisie

Stoppelbaard
@Noiz13 , hoe is het met de droge huid nu? Wat heb je geprobeerd en wat heeft goed geholpen? Heb hier een beetje hetzelfde probleem spijtig genoeg.
 

JeroenP

Volle Baard
Ik ben er vandaag achter gekomen dat de huid onder mijn snor erg droog is. Eerst maar wat olie gebruikt. En het voelt nu al een stuk beter. Scrub is ook een goed idee. Dus bedankt voor de tip Weeble
 
Banner image
Top