Heeft het een kans ?

PimdeHaan

Baard
Heeft het een kans ?
stoppels van 3 dagen niet geschoren, de sik en snor staan z'n 5 weken.

zit er al een tijd aan te denken om een baard te laten staan,
maar als ik me 5 dagen niet scheer zie ik toch wat kale plekjes tussen de stoppels.
groeien deze ook dicht, is dat normaal dat het op de lege plekjes wat langer duurt ?
bij me sik zie ik ook heel langzaam steeds meer haartjes verschijnen op de kale plek.
weet dat het per persoon verschild maar hoop dat jullie me kunnen helpen met advies.


1.jpg 2.jpg 3.jpg
 

Pim

Baard
Geef het de tijd en je zult versteld staan van het resultaat, maar verwacht niet gelijk wonderen in de eerste weken. Als je er voor gaat dan is het een kwestie van doorzetten en geduld hebben. Succes!
 

PimdeHaan

Baard
Ik ga een tegenvraag stellen. Vandaag heb ik 50 meter gerend, denk je dat ik binnenkort een marathon kan lopen? :rolleyes:

Pak een glas Cola en een bak chips en ga een avond op het forum lezen en je zult zien, dat je vraag al vele tientallen malen gesteld en reeds beantwoord is. :D

Was al lekker door het forum heen aan het bladeren en heb al het één en ander geleerd ;).

Was door de drukte in me hoofd even de zoekfunctie vergeten.

En ik kan in deze post ook de voortgang neerzetten van de :)>.
 

PimdeHaan

Baard
Hoi ik heb nog een vraagje moet ik de soul patch (ik weet geen andere naam ervoor) ook mee laten groeien ?
het is nu een soort kam over hahaha, of is kort mooier.

snor begint nu al wat te worden na een week of 7, sik vorige week kort gemaakt na uitschieten met de tondeuse.
en baard groeit met de dag zal ik vrijdag wat foto's van plaatsen dan is het 2 weken.

20170718_173317.jpg
 

ProfessorMelchior

Administrator
Staff
Oerbaard
Hoi ik heb nog een vraagje moet ik de soul patch (ik weet geen andere naam ervoor) ook mee laten groeien ?
het is nu een soort kam over hahaha, of is kort mooier.

snor begint nu al wat te worden na een week of 7, sik vorige week kort gemaakt na uitschieten met de tondeuse.
en baard groeit met de dag zal ik vrijdag wat foto's van plaatsen dan is het 2 weken.

Bekijk bijlage 5333
De soul patch heet in het Nederlands een ronsel en die laat men meegroeien tot het aansluit bij de baard.
Foto's per maand mag ook hoor. ;)

En als verassing voor @Jeepie : echte kerels drinken Coca Cola! :)
 

PimdeHaan

Baard
De soul patch heet in het Nederlands een ronsel en die laat men meegroeien tot het aansluit bij de baard.
Foto's per maand mag ook hoor. ;)

En als verassing voor @Jeepie : echte kerels drinken Coca Cola! :)

Top bedankt en weer wat geleerd (Y)

En zet ik de foto's per maand erop ;).
maak ze toch elke week om de voortgang te zien (mapjes op de pc). Is gewoon leuk om terug te kijken hoe je begonnen bent.
 
Banner image
Top