Heeft een bezoek aan de barbier al nut?

drummer

Baard
Ik zit er aan te denken binnenkort een eerste bezoekje aan de barbier te brengen om mijn baardje er wat verzorgder uit te laten zien.
Denken jullie dat ze al iets noemenswaardigs voor me kunnen doen of kan ik beter nog even wachten?
 

Bijlagen

  • 20160812_205209.jpg
    1,4 MB · Weergaven: 183

Jeepie

Baard
Ik zou lekker het geld in de portemonnee laten en een maand of 2 wachten. De nek en kaaklijn (mocht je dit willen) kan je prima zelf zetten met deze lengte. Maar goed, als jij naar de barber wil, zou ik lekker gaan.
 

svvander

Baard
Volgens mij kan het nooit kwaad om langs te gaan. Als is het maar om de lijnen (kaaklijn en vorm) al strak te zetten. En vooral: als het een goede barbier is, zal deze je heel goede tips geven. Een gouden tip van mij: scheer zeker niet achter je kaakbeen! (verlengde van de bakkenbaarden, iets naar achter tussen keel en kaak). Het haar dat daar groeit, steunt de baard en zo blijft deze mooi recht (i.p.v. naar binnen te zakken, waardoor deze je hoofd een rondere vorm geeft).
 

drummer

Baard
Bedankt voor de reacties! Ik laat het nog even groeien, waarbij ik ook de neklijn niet meer bijhoud. Echter binnenkort moet ik naar een bruiloft en het vrouwtje dringt er toch op aan om het tegen die tijd enigzins te laten fatsoeneren..
 

Bijlagen

  • 20160824_193508.jpg
    1,6 MB · Weergaven: 84

vonchipka

Baard
Bedankt voor de reacties! Ik laat het nog even groeien, waarbij ik ook de neklijn niet meer bijhoud. Echter binnenkort moet ik naar een bruiloft en het vrouwtje dringt er toch op aan om het tegen die tijd enigzins te laten fatsoeneren..
Laat da groeien.....
Ben vorige week naar een trouwfeest geweest. Die van ons al weken zagen en zagen om deze te laten trimmen. Dacht bij mezelf die wordt serieus zot. Eenmaal aangekomen op de bruiloft enkel positieve reactie waarbij de moeder van de bruid me figuurlijk en letterlijk me besprong. Die was blij dat ze nog eens ne echte man zag met baard. Die van ons een lang gezicht. Me like beards. Nu blijft ie zeker aan
 
Banner image
Top