Hallo

Tycho

Stoppelbaard
Hoi,
ik dacht, laat ik mezelf maar ff voorstellen.

Tycho, 28

Mijn 3e poging om een baard te laten staan. De andere pogingen waren al snel mislukt.

Ik laat het nu sinds halverwege mei groeien. Ik verzorg het met verschillende producten maar het het tot op heden nog niet bijgeknipt. Ik ga over een aantal weken waarschijnlijk naar een zaak zoals Schorem om het te laten bijwerken. Ik hoop dat ik dan ook wat advies krijg over hoe zoiets mooi te houden.

De redden dat ik een baard laat groeien is dat ik het eigenlijk al lang een keer wilde gaan doen. Tevens wordt ik kaal en ik wil niet te naakt worden in mijn gezicht.

Groetjes

Foto van mn beharing tot nu toe:

FullSizeRender.jpg
 

Hans

Zware baard
Oerbaard
Welkom baardmans Tycho :)>
Altijd de juiste keus om een baard te laten staan, of je moet van het andere geslacht zijn :D
Uit je barbierkeuze maak ik op dat je een barbier in Rotterdam wilt bezoeken, vergeet dan
niet dat het bij Schorem lange wachttijden zijn, neem eens een kijkje op de website van
http://rotterdambarbers.com/ , Coos (de eigenaar) heeft gewerkt bij Schorem maar is voor
zichzelf begonnen, goede gast en welkom zonder én met afspraak, succes (Y)

Groeten Hans
 

Tycho

Stoppelbaard
Hoi Hans,

Ik heb niet perse een voorkeur voor Rotterdam (Woon zelf in Utrecht) maar ik wil gewoon een 100% garantie dat degene die aan mijn baard gaat zitten er wel echt verstand van heeft :). Schorem is een naam die ik vaak hoor vallen, ik moet de docu ervan ook nog zien :)>

Btw nog ff een foto van mijn baard spullen:

FullSizeRender2.jpg

De snorrenwax en de kalamazoo beardwash zijn van de lush. De Kalamazoo ben ik erg tevreden over en ruikt heerlijk.

De snorrenwax vind ik zelf te weinig hold hebben. Heb de Grave before Shave gentlemen's blend snorrenwas besteld. Kijken of er een groot verschil tussen zit.
De recovery oil heb ik gekregen en nu een paar dagen gebruikt. Hij ruikt een beetje naar thee, erg aangenaam :)
 

Tjeerd

Baard
Van harte welkom en we zullen maar zeggen drie maal scheepsrecht

Verstuurd vanaf mijn NOTE4 met Tapatalk
 

Hans

Zware baard
Oerbaard
Verstandig dat je eerst naar een goede barbier zoekt voordat je aan je baard
laat werken, voordat je het weet heeft iemand jouw trots verprutst en dat moet
je niet willen.
Ik kan je alleen deze tip geven wat betreft een barbier omdat ik hem en zijn werk
persoonlijk ken, voor de rest heb ik persoonlijk geen ervaring met welke barbier
dan ook, ik ben "all natural" en nog nooit naar een barbier geweest.
Coos van Rotterdan Barber is zijn eigen weg gegaan en vertrokken bij Schorem omdat
het daar te commercieel werd en de klant niet meer voorop stond, dat hoort volgens hem
ten allen tijden voorop te staan, en in mijn ogen heeft hij gelijk.
Oriënteer en maak je keuze, zal wel goed komen. Mooie spulletjes heb je daar Tycho,
veel plezier ermee (Y)
 

Arjay

Baardaap
Oerbaard
Hallo Tycho,
Voel je welkom op dit gezellige forum. De baard en baardproductjes zien er in ieder geval al goed uit! (Y)
 
Banner image
Top