Hallo allen

yan

Baard
Ook ik heb een baard, na regelmatig een stoppelbaardtje te hebben gehad vorig zomer besloten hem te laten groeien, deze hield ik wel echt kort. Sinds een paar maandjes besloten hem gewoon te laten groeien. Het vrouwtje vindt het helemaal geweldig:)
Vorige week irriteerde ik mij aan de wild groei aan de zijkant, heb het toen wat bijgewerkt, tot ongenoegen van mijn vrouwtje volgens haar is de baard nu uit balans:-( hoe onderhouden jullie de wild groei of hebben jullie dat niet?
 

maximum

Zware baard
Welkom;)..Dat zal per persoon verschillend zijn..De een laat het aan de barbier over en de ander houd het zelf bij(Y)Ik zou zeggen spit het forum door en you wil see:)Beard up:)>
 

GlennBG

Volle Baard
Barbier voor de zijkanten...
Ik heb nu besloten, nadat er toch weer teveel lengte is afgehaald door de barbier, om de boel te laten groeien een half jaar...
Kijken waar ik op uit kom.
Ik post wel af en toe voortgang foto.
 

Arjay

Baardaap
Oerbaard
Dat zijn helaas dingen waar ik geen zicht op heb @maximum. Maar we zijn wel aan het pieken in vergelijking met vorig jaar.
Maar bij die 700 zitten uiteraard veel voorbijgangers en meelezers.
 

Cowboy

Baardaap
Oerbaard
Nu we het toch over de actieve leden hebben, ...............iemand nog iets van Hans gehoord ??
 

Arjay

Baardaap
Oerbaard
Lekker off-topic haha.. Maar nee, nog steeds laatst gezien op 30 januari. Ben bang dat we die niet meer terug zien..
 

Jeepie

Baard
Welkom! Wildgroei heb ik wel degelijk, maar doe er lekker helemaal niks meer aan. Simpelweg omdat er hier op het eiland naar mijn wetens nog geen goede barbier zit en omdat ik zelf te lomp ben met fijn gereedschap.
 

maximum

Zware baard
Nu we het toch over de actieve leden hebben, ...............iemand nog iets van Hans gehoord ??

Lekker off-topic haha.. Maar nee, nog steeds laatst gezien op 30 januari. Ben bang dat we die niet meer terug zien..

Ik heb laatst nog contact gehad met Hans via email..Zijn moeder is terminaal ziek die hij verzorgt en wil zo doende niet online zijn..Zo gauw als het achter de rug is keert hij weer terug zei hij..Hij is enkele weken terug jarig geweest en werd op FB bij baardmannen of dergelijke door mensen gefeliciteerd maar daar kwam ook geen reactie..Beard up:)>
 

Glenn

Baard
hoe onderhouden jullie de wild groei of hebben jullie dat niet?

Mijn persoonlijke mening is gewoon afblijven van die wildgroei als je gaat voor een volle lange baard.
Het eerste jaar heb ik besloten van volledig de trimmer, schaar of andere scheerprullen te bannen.
Maar ieder heeft zijn eigen smaak en stijl in gedachten en dus is het maar wat je zelf verkiest.

Voorts welkom op dit prachtige baardenforum. (Y)
 
Banner image
Top