Hallo allemaal!

drummer

Baard
Hallo allemaal!
Ik ben Steven, bijna 35 jaar en uit Brabant. Al sinds mijn 20e ongeveer nooit meer helemaal gladgeschoren geweest. Altijd wel een klein sikje of stoppelbaardje gehad. Sinds vorig jaar laat ik het steeds wat langer groeien, maar na een poisje gaat toch steeds de tondeuse er weer over...
Nu ben ik weer een weekje of 6 aan het sparen.... Ik zie wel wat het wordt.

Doordeweeks voer in inspecties uit op vleesverwerkende bedrijven, en in mijn vrije tijd zit ik graag achter miijn drumstel, zoals je uit mijn nickname wel kunt opmaken.
 

Bijlagen

  • 20160805_205555.jpg
    1,5 MB · Weergaven: 111
Laatst bewerkt:

drummer

Baard
Bedankt allemaal jongens! Ik heb effe rondgekeken op dit forum en ik moet zeggen dat hier een super relaxed sfeertje heerst met veel respect voor elkaar.
Af en toe ben ik wat onzeker of die baard wel bij me past,, dan zie ik kale plekjes en haren die alle kanten op steken, maar op andere momenten vind ik weer dat het er toch wel vet uitziet....
 
Laatst bewerkt:

GlennBG

Volle Baard
Bedankt allemaal jongens! Ik heb effe rondgekeken op dit forum en ik moet zeggen dat hier een super relaxed sfeertje heerst met veel respect voor elkaar.
Af en toe ben ik wat onzeker of die baard wel bij me past,, dan zie ik kale plekjes en haren die alle kanten op steken, maar op andere momenten vind ik weer dat het er toch wel vet uitziet....

Ja, is relaxed hier, gelukkig!
Dat het er vet uit ziet is wel goed voor de baardharen.
Die lusten wel een beetje olie! :)>
 

drummer

Baard
Bij deze een update van het groeiproces. Het lijkt niet echt snel te gaan maar de laatste tijd denk ik wel 'het begint nu echt op een baard te lijken'. Ik denk zelf dat dit te danken is aan het feit dat ik de neklijn nu wat lager heb, dat geeft toch wat meer volume.
Ook mijn wangen beginnen stilletjes aan wat dicht te groeien nu, al lijkt het van dichtbij in de spiegel nog wat kaal.
 

Bijlagen

  • 20160907_200231.jpg
    1,3 MB · Weergaven: 54
  • 20160907_200259.jpg
    1,3 MB · Weergaven: 46
Banner image
Top