Hallo allemaal

Sudesh

Stoppelbaard
Hoi daar,
Ik ben Sudesh en volg dit baardenforum al een tijdje anoniem. En complimenten hoe men hier met elkaar omgaat! Jullie zijn allemaal heet (b)aardig. Superfijn!

Ik had al jaren een 3-daags baardje (waar ik in de praktijk 4 weken om moest doen). Ik heb wel eens geëxperimenteerd met langere lengtes en Dali-snorren, maar altijd toch weer terug naar het 3-daags baardje. Hoewel, laatste periode trimde ik m toch altijd op een wat langere lengte.

Afgelopen zomer raakte ik voor een theaterrol geïnspireerd door een collega die er ook zijn baard voor liet staan. Echter bij hem groeide het binnen no-time tot een waardige lengte. En nadat het theaterproject was afgelopen heeft die mafkees weer alles eraf geschoren.
Ik ben sinds half augustus dus bezig met het laten groeien van een baard. Sinds oktober ga ik ook maandelijks naar een Barbier. (Schorem - Rotterdam dikke aanrader!)
- Leuk detail, de Barbier vind dat ik eraf moet scheren omdat ik een slag in mn baard heb. Maar goed, ik heb een föhn! :-D

Sinds een paar weken kan ik spreken van een 'baard' (en snor). Ik weet nog niet hoe ver ik erin wil gaan en hoop hier uiteindelijk adviezen, leuke tips en tricks te vinden om de baard zo goed mogelijk te dragen.

Groetjes!
 

ProfessorMelchior

Administrator
Staff
Oerbaard
Welkom op het forum!

Een barbier bij Schorem, die adviseert om je baard af te scheren? Zeker een jongen in opleiding?
Dat zal Robert-Jan leuk vinden om te horen, haha.
 
Banner image
Top