Haalbaar(d)?

GHS

Stoppelbaard
We gaan stug door. Heb wel het idee dat de wangen ietswat dichter groeien:)
7b5bb21ba26b423701aebb9200cb0c28.jpg
8ffab217b2e47f894ea71909f4c73b53.jpg
84aff43e13ae75aa3a806f5bd2d6be01.jpg


Verstuurd vanaf mijn SM-N950F met Tapatalk
 

GHS

Stoppelbaard
Als jij de trimmer maar gewoon in de kast laat liggen; komt het helemaal goed met die baard! :)(Y)
De lege plekken op de wangen groeien op termijn wel dicht!
De 1 zegt dat je het eerst gelijk moet trekken door te trimmen, de ander zegt dat hij niet te voorschijn mag komen. De snor moet toch wel?

Verstuurd vanaf mijn SM-N950F met Tapatalk
 

Texman

Koning Baard
We gaan stug door. Heb wel het idee dat de wangen ietswat dichter groeien:)
7b5bb21ba26b423701aebb9200cb0c28.jpg
8ffab217b2e47f894ea71909f4c73b53.jpg
84aff43e13ae75aa3a806f5bd2d6be01.jpg


Verstuurd vanaf mijn SM-N950F met Tapatalk
Ik vind dat het heel goed gaat. Je vooruitgang is duidelijk te zien en het staat je goed.(Y)(Y)(Y)
Ik zou nog niet gaan trimmen want dat is echt nog te vroeg. Er moet eerst meer lengte zijn. En dan nog moet het erg voorzichtig en plaatselijk gebeuren om het behaalde resultaat te behouden. Het nadeel van een baardtrimmer met een opzet-kam is dat ze gemaakt zijn om alle haren van je baard op dezelfde lengte in te korten. Leuk als zo'n modieus strak baardje wil maar niet als je een mooi volle baard wil.
De haren die langzamer groeien dan de rest moet je zoveel mogelijk ongemoeid laten anders wordt je baard niet vol.
Wat je wel mag doen is een heel klein beetje bijwerken met een schaartje om te voorkomen dat het te slordig wordt.
Succes Texman :)>
 

GHS

Stoppelbaard
Bedankt voor de tips! Tot nu toe knip i k mijn snor wel eens wat bij, voornamelijk als dat gevraagd wordt door mijn puberdochter omdat het op een zogenaamde eekhoorn begint te lijken maar dan alleen met een kam en klein schaartje afpunten. Verder heb ik het tot nu toe allemaal zijn gangetje laten gaan. En waar eerst sceptische blikken en opmerkingen waren is nu plaats voor complimenten. Ik volg jullie adviezen en houd jullie op de hoogte

Verstuurd vanaf mijn SM-N950F met Tapatalk
 

ProfessorMelchior

Administrator
Staff
Oerbaard
Of minder zacht uitgedrukt: blijf er nou toch eens vanaf met dat gepruts!
Je hebt zeer zeker de potentie voor een episches snor, dus stop met bijknippen en deel je schattige pubertje mee, dat in geval zij dit soort opmerkingen blijft maken je een foto van haar op het Baardforum zal posten, waarna we allen een oordeel over haar uiterlijk zullen vellen.

De "eekhoorn-snor" is trouwens een gewild model! :D

image.jpeg
 

GHS

Stoppelbaard
Of minder zacht uitgedrukt: blijf er nou toch eens vanaf met dat gepruts!
Je hebt zeer zeker de potentie voor een episches snor, dus stop met bijknippen en deel je schattige pubertje mee, dat in geval zij dit soort opmerkingen blijft maken je een foto van haar op het Baardforum zal posten, waarna we allen een oordeel over haar uiterlijk zullen vellen.

De "eekhoorn-snor" is trouwens een gewild model! :D

Bekijk bijlage 15792
Kom kom. Niet te subtiel en zeg eens waar het op staat point taken

Verstuurd vanaf mijn SM-N950F met Tapatalk
 
Banner image
Top