grijze baard ok?

koen

Baard
grijze baard helemaal ok. Zeker laten staan. Ik denk trouwens dat iedereen opmerkingen krijgt in het begin, maar dat ebt allemaal weg.
 

Lei

Baard
Grijs is inderdaad best mooi. Maar ik snap dat dat beter bij een man van mijn leeftijd past dan bij een jonge kerel.
Het is mij al vaker opgevallen dat een baard bij de meeste mannen eerder grijs wordt dan het haar op hun hoofd (voor zover ze daar nog haar hebben dan). Ik ken een twintigers met redelijk donkere baardgroei met af en toe een witte haar ertussen.
 
Waarom maak jij je druk om de opmerkingen die mensen er om geven? Ben je zelf blij met je baard? Daar gaat het om. Er zijn veel mensen die een grijze baard erg tof vinden. Ik vind het persoonlijk een distinguished look geven. Dus, laat ze lullen!
 
  • Like
Reactions: Jim

Bazzorro

Baard
Ik maak mij hierover niet druk, maar als je alleen maar negatiefs over iets hoort, dan mag je hetzelf nog zo mooi vinden.. dan begin je na verloop van tijd toch te twijfelen hoor
 

svvander

Baard
De mensen die er negatief over zouden praten, hebben geen kennis van zaken. Een grijze baard is een echte baard!
 
Banner image
Top