Graag eerlijke mening..

GO or NO GO


  • Total voters
    12

REROBRAW

Stoppelbaard
Heb een tijdje geleden mijn baard laten groeien... Echter toch ontevreden over vooral de baardgroei op mijn wangen (beter gezegd geen/weinig baardgroei)... Dussss weer alles getrimmed...
Nu toch weer aan het twijfelen om het weer te laten groeien....

Graag eerlijke mening of het voldoende is of toch nog ff paar jaartjes laten groeien tot het wat meer invult en niet allemaal kale huidspekken zichtbaar zijn (ben 30, maar er komen nog steeds zichtbaar haartjes bij)
 

Bijlagen

  • z1.png
    z1.png
    268,3 KB · Weergaven: 215
  • z2.png
    z2.png
    1,1 MB · Weergaven: 233
  • w1.png
    w1.png
    176,5 KB · Weergaven: 195

scott

Stoppelbaard
Heb een tijdje geleden mijn baard laten groeien... Echter toch ontevreden over vooral de baardgroei op mijn wangen (beter gezegd geen/weinig baardgroei)... Dussss weer alles getrimmed...
Nu toch weer aan het twijfelen om het weer te laten groeien....

Graag eerlijke mening of het voldoende is of toch nog ff paar jaartjes laten groeien tot het wat meer invult en niet allemaal kale huidspekken zichtbaar zijn (ben 30, maar er komen nog steeds zichtbaar haartjes bij)

Het antwoord laat ik over aan de baardkenners.. Maar ik kan je wel zeggen.
Wees blij met wat je hebt, volgens mij heb je zeker potentieel genoeg om een baard te laten staan!
Ik zou tekenen voor z'on baard.. Ik moet het voorlopig nog met stukken minder doen.. ;)
 

Telbar

Baard
Je hebt een volledig begroeide kaaklijn, daar kan ik alleen maar van dromen. Zo is het bij iedereen wel iets ...
Ik denk dat bij jou een "Van Dyke" zoals Johnny Depp of Robert Downey jr. ook prima zou passen.
 

RCM

Baardaap
Wat zonde zeg dat je alles getrimd hebt. Ik zou er meteen weer voor gaan. Je kaaklijn is inderdaad goed begroeid, en onder je mond en op je wangen iets minder. Een volledig dekking gaat het niet worden, maar dat maakt niks uit. Je baard is mooi en uniek zoals die is, en hij staat je heel erg goed! Verstop die trimmer nou maar en ga ervoor!(Y)
 

Cowboy

Baardaap
Oerbaard
Ik zag eerlijk gezegd het probleem niet :confused:

Trimmer wegdoen en paar maanden langer wachten en komt allemaal in orde.
Eventueel na een paar maanden LICHT laten bij knippen bij de barbier maar zeker niet meer dan dat.
 

Texman

Koning Baard
Ook ik zeg GO.
Je baard ziet er al goed uit. OKÉ je mist nog wat begroeiing op de wangen en kin maar dat zie ik niet als een probleem. Heel jonge mannen hebben dit en komt later weer goed. Voor advies sluit ik mij volledig aan bij wat @RCM en @Cowboy zeggen.
Succes Texman:)>
 
Banner image
Top