Going for long Viking beard.....i hope!

Jack07

Stoppelbaard
Gegroet ware baard broeders.
Ik ben Jack 52j en nieuw op het forum. Voor de eerste keer na altijd al een baard gewild te hebben ben ik één jaar geleden eraan begonnen en gestopt met me te scheren. Mijn doel is om een lange Viking beard te bekomen. Toch had ik graag van jullie eens een reactie gehoord en jullie mening van mijn baard na 1 jaar groeien. Denken jullie dat een lange Viking baard mogelijk zou zijn ? Persoonlijk vind ik het donkere in combinatie met de reeds grijze haren wel nice.
Graag jullie mening en eventueel advies. Alvast thanks karnalitosIMG20230301012023.jpg
 

Macx

Baardaap
Hoi Jack, welkom op ons gezellige forum. Je bent al aardig op weg voor een lange viking baard, je hebt er nog helemaal niks aan laten doen? Het is een mooie baard en het staat je heel goed. De baard heeft mooie kleurschakeringen, ik zou niet weten waarom het niet mogelijk zou zijn, zo'n mooie lange viking baard.
Je hebt voor een viking baard al wel je uiterlijk mee, je ziet er nu al indrukwekkend uit en met een mooie lange viking baard wordt dat alleen nog maar mooier.
Fijn dat je hier bent zodat we je kunnen volgen en je kunnen voorzien van tips. Morgen zullen er meer reacties van baardbroeders volgen, ik ben altijd laat, ik ben een echte nachtmens, vandaar nog deze reactie van mij op deze tijd.
Ik hoop je weer te ontmoeten hier met wat foto's van de zijkant zodat we goed de wangen kunnen zien.
Het ziet er in ieder geval al goed uit, nu werken naar het doel. Heb je al een voorbeeldfoto? Ga eens opzoek op het net voor een mooie voorbeeldfoto, dan heb je iets om naar toe te werken.
Heel veel plezier en succes met de baardreis en met het bereiken van je doel.
 

Boudi

Baard
Gegroet ware baard broeders.
Ik ben Jack 52j en nieuw op het forum. Voor de eerste keer na altijd al een baard gewild te hebben ben ik één jaar geleden eraan begonnen en gestopt met me te scheren. Mijn doel is om een lange Viking beard te bekomen. Toch had ik graag van jullie eens een reactie gehoord en jullie mening van mijn baard na 1 jaar groeien. Denken jullie dat een lange Viking baard mogelijk zou zijn ? Persoonlijk vind ik het donkere in combinatie met de reeds grijze haren wel nice.
Graag jullie mening en eventueel advies. Alvast thanks karnalitosBekijk bijlage 24410
Mooie baard man! Mooi door laten groeien, dan komt die viking baard er vanzelf
 
Hallo Jack. Zo te zien ben je al een mooi eind op weg met je baard. Staat je goed.
Gewoon lekker doorgaan met groeien dan heb je na een enige tijd je viking baard. Je baard ziet er nu al top uit dus dat wordt alleen maar mooier. Suc6 ermee.
 

Texman

Koning Baard
Ha @Jack07 ,
Ook van mij nog welkom op ons leuke forum :).
Ik vind dat je alles in huis hebt om een mooie lange Viking baard te laten groeien.
Het begin is er al en is dat is al indrukwekkend (Y)(Y)(Y):)>en de grijze verkleuring geeft juist dat beetje extra wat je baard karakter geeft. Ik zou zeggen laat je niet tegenhouden en ga er voor.
Hou ons op de hoogte wat dat vinden we leuk.
Groet Texman :)>
 

gatowh

Baard
ik vind persoonlijk deze 1 jaar lengte echt heel tof!, geen idee wat ik voor tips aan jou zal moeten geven als je al zoiets hebt hangen, hahah,
 

Geert77

Baard
Gegroet ware baard broeders.
Ik ben Jack 52j en nieuw op het forum. Voor de eerste keer na altijd al een baard gewild te hebben ben ik één jaar geleden eraan begonnen en gestopt met me te scheren. Mijn doel is om een lange Viking beard te bekomen. Toch had ik graag van jullie eens een reactie gehoord en jullie mening van mijn baard na 1 jaar groeien. Denken jullie dat een lange Viking baard mogelijk zou zijn ? Persoonlijk vind ik het donkere in combinatie met de reeds grijze haren wel nice.
Graag jullie mening en eventueel advies. Alvast thanks karnalitosBekijk bijlage 24410
Mooie baard, staat je goed. Laten groeien zou ik zeggen
 
Banner image
Top