Goedendag!

PerryS

Baard
Hallo iedereen,
Ik volg jullie forum al een tijdje en heb een hoop al gelezen over zowel tips als jullie baardreizen:)>
Dus ik dacht laat ik een account aan maken aangezien ik zelf ook het idee kreeg om mijn baard te laten groeien!
Ben nog niet erg oud (19 jaar) maar ik ben nu al 2 weken op weg en daar komen er zeker nog een hoop weken bij.
Bus97Af.jpg


Ik heb geen idee hoe je een foto kleiner kan maken dus sorry voor het grote formaat haha.:)
Het lijkt me iniedergeval leuk om jullie allemaal te ontmoeten en in een toekomstige post houd ik jullie wel op de hoogte van de progressie;)
 

PerryS

Baard
Mooi vol! Goed bezig en welkom!
Dankjewel! Ik maak me alleen een beetje zorgen om de kleur, ik vraag me af als het op een bepaalde lengte is dat het wel gaat dekken. Het is namelijk blond, maar ik denk dat het een kwestie van wachten is om daar achter te komen!
 
Heeft denk ik weinig met de kleur te maken, meer met de dichtheid van je Baard. Aangezien deze op de foto mooi vol is zou ik mij daar geen zorgen om maken. Ben benieuwd naar de toekomstige foto`s.
 

PerryS

Baard
Heeft denk ik weinig met de kleur te maken, meer met de dichtheid van je Baard. Aangezien deze op de foto mooi vol is zou ik mij daar geen zorgen om maken. Ben benieuwd naar de toekomstige foto`s.
Oke ik ben benieuwd! Zal binnekort wel een nieuw topic starten met daarin elke week een nieuwe foto.
 

maximum

Zware baard
Welkom op dit baardig forum:)Qua dekking zit het wel goed lijkt me zo(Y)Persoonlijk en bij jou gaat die vlieger ook wel op lijkt me worden de haren in de wintermaanden wat donkerder en bij meer zon wat lichter;)Veel plezier op je baardreis:DBeard up:)>
 

Arjay

Baardaap
Oerbaard
Welkom.. Dat ziet er al veelbelovend uit. En blonde baarden zijn best cool. Kijk maar eens naar de filmpjes van De Dollar Beard Club.. :cool:
 

PerryS

Baard
Bedankt allemaal! Ik zat net even een filmpje te kijken van De Dollar Beard Club en die gast heeft zeker een goede baard! :rolleyes:
 

ProfessorMelchior

Administrator
Staff
Oerbaard
Ziet er prima uit! Op die leeftijd had ik niet meer dan wat vlassig haar. Ik vermoed, dat je een fantastische baard krijgt en blond is toch mooi Scandinavisch?
 

Japster

Baard
Damn man, voor je leeftijd echt al heel goede baard na 2 weken. Ik loop een week voor op je, en ik ben 3 jaar ouder, maar heb bij lange na nog niet zoveel dekking als jij. Gewoon lekker laten groeien, komt echt wel goed bij jou!:)>
 
Welkom ook! Zo te zien gaat dat helemaal goed komen. Beetje zelfde haargroei als bij mij (had ook al op vroege leeftijd een volle begroeiing). Alleen bij jou zal die blond worden! Succes ermee en keep us posted. Journey on!
 
Banner image
Top