Gestopt met scheren

ChrisCross

Stoppelbaard
Hallo allemaal,

Ik wil al langere tijd graag een baard, maar er is me altijd verteld dat ik daarvoor te weinig baardgroei heb. 3 weken geleden ben ik op dit forum terecht gekomen en na met lezen van verschillende verhalen en jullie adviezen (waarvoor dank) heb ik besloten gewoon te stoppen met scheren en kijken wat er gebeurd. Ik ben van plan me 3 maanden niet te scheren. Op door moment ben ik 2,5 week onderweg, maar twijfel wel ontzettend. Bij twijfel houd ik het advies aan om steeds 24 uur te wachten met scheren om geen spijt te krijgen van een impuls scheerbui. Hieronder foto's, ik hoor graag wat jullie er van vinden.

Groeten Chris
20210131_132003.jpg 20210131_132018.jpg 20210131_132032.jpg
 
Laatst bewerkt:

Cowboy

Baardaap
Oerbaard
2,5 week is helaas nog vroeg om al enig resultaat te zien. Ik zou ook zeker 4 maand wachten om te kijken wat de groei geeft.
Succes met het vervolg (Y)
 

Texman

Koning Baard
Ha Chris,
Welkom op ons leuke forum :).
Het is inderdaad nog te vroeg om te zeggen of je een volle baard kan laten staan.
Wat ik wel zie is dat het front van je baard en je snor wel al aardig op gang komen (Y).
Je wangen laten nog geen groei zien maar dat kan nog komen omdat dat altijd wat achter blijft bij het front.
Probeer te gaan voor die 3 maanden en hou ons op de hoogte.
Succes Texman :)>
 

ChrisCross

Stoppelbaard
Ik ga vrolijk verder. Her en der begin ik wel wat droge plekjes te krijgen. Ben al wel argan olie en crème aan het smeren. Gaat baardolie mij helpen?
 
Banner image
Top