Ger stelt zich voor.

mcvries

Baard
Hallo! Na een poosje meelezen zet ik mijn baard hier ook maar in de etalage. Ik ben 45 jaar en heb me sinds een jaar of twee inmiddels niet meer gladgeschoren. De foto is van vandaag net na mijn tweede barbier bezoek.

2217c0630dc629bb5f7428766f7afd3b.jpg
 

mcvries

Baard
Dank je Skaggy, ik lees al een poosje mee en heb al goeie tips gezien. Ik heb ook al wat nieuwe bands gevonden in het ‘wat luister je nu’ topic. :). Veelzijdig forum is dit!


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
 

Skaggy

Volle Baard
Dank je Skaggy, ik lees al een poosje mee en heb al goeie tips gezien. Ik heb ook al wat nieuwe bands gevonden in het ‘wat luister je nu’ topic. :). Veelzijdig forum is dit!

Dat is het zeker! En lekker ouwehoeren, het is hier net een bruin café is al eens geopperd. Leuk dat je meedoet! (Y):)>
[DOUBLEPOST=1574523918][/DOUBLEPOST]
En daar vond ik de snor wel erg kort...

Dat kun je wel stellen...:eek:
 

Texman

Koning Baard
Ha @mcvries ,
Ook van mij welkom op het forum en leuk dat je mee gaat doen.:)
Je komt precies op tijd om @Joep een beetje een beeld te geven wat een knipbeurt met je baard doet.(Y)(Y)(Y)
Je hebt zelf trouwens ook een hele mooie baard en snor die je goed staat.(Y)(Y)(Y)
Behalve dat het hier over baarden gaat praten we over nog veel meer dus hou je niet in en brand maar los;).
Veel plezier Texman:)>
 

Joep

Zware baard
Om eerlijk te zijn vind ik niet alleen de snor erg kort. Ik denk dat ik een beetje zou huilen als ze er zoveel vanaf halen.
Gelukkig zien je baard en snor er nu weer goed uit!
 

mcvries

Baard
Om eerlijk te zijn vind ik niet alleen de snor erg kort. Ik denk dat ik een beetje zou huilen als ze er zoveel vanaf halen.
Gelukkig ziet je baard er nu wel goed uit!
En dat is met een week of 6 weer aangegroeid hè. Dus als het wat kort uitvalt dan is geduld het enige dat je nodig hebt. En dan weet je ook meteen wat je niet wilt
 

DaanBaard

Baard
@Joep Ik trimde tot 6 weken geleden mijn baard altijd zelf. (Met wisselend succes ) 6 weken geleden heb ik mijn baard (te?) stevig laten snoeien, dus vandaag met de foto’s erbij met de barbier overlegd en het nog een keer geprobeerd.

Dit was het eerste bezoek:
b62ab3cf1d78d046edb62eee7816aabb.jpg
Ik persoonlijk vind de baard nu te kort
[DOUBLEPOST=1574555440][/DOUBLEPOST]En natuurlijk welkom op dit leuke forum :)
 

Nib85

Volle Baard
Ik persoonlijk vind de baard nu te kort

Je reageert dan ook op hoe de baard 6 weken terug was. ;)

@mcvries , ook namens mij welkom. :)>
Mooie baard heb je, zo wilde ik hem in eerste instantie ook hebben/houden.
Pas op: je wordt door dit forum iets fanatieker qua baarden en is mijn baard nu wat langer dan mijn eerste planning was (al hou ik hem nog steeds relatief kort in vergelijking met veel anderen hier).
 
Banner image
Top