Gegroet

Kabarka

Stoppelbaard
Gegroet baard_en snorremannen.

43-jarige Belg die twijfelt tussen laten groeien of korthouden.
Niet echt volle baard aan de zijkanten en dat durft me al eens storen.
Vorige week een 3-tal centimeter korter gezet omdat de haren met momenten alle kanten uitgaan.
Hier gaan we nu iets aan proberen te doen en toch laten doorgroeien.
Ambitie is toch om de winter door te komen met een baard, nadien zien we wel weer.

Vermits selfies nemen helemaal mijn ding zijn :rolleyes:, bij deze...
 

Bijlagen

  • IMG_2849.jpeg
    IMG_2849.jpeg
    1,3 MB · Weergaven: 19
  • IMG_2850.jpeg
    IMG_2850.jpeg
    1,3 MB · Weergaven: 18

Texman

Koning Baard
Gegroet baard_en snorremannen.

43-jarige Belg die twijfelt tussen laten groeien of korthouden.
Niet echt volle baard aan de zijkanten en dat durft me al eens storen.
Vorige week een 3-tal centimeter korter gezet omdat de haren met momenten alle kanten uitgaan.
Hier gaan we nu iets aan proberen te doen en toch laten doorgroeien.
Ambitie is toch om de winter door te komen met een baard, nadien zien we wel weer.

Vermits selfies nemen helemaal mijn ding zijn :rolleyes:, bij deze...
Welkom op ons leuke forum,
Gezien je foto's moet het mogelijk zijn om een mooie baard te laten groeien
Om niet te trimmen is het meest lastige van het baardgroeiproces.
Door steeds te trimmen blijf je ook onvolkomenheden zoals de wat dunnere plekken zien.
Naar mate je baard langer wordt raken deze plekken bedekt. Ook is het zo dat de ene baardhaar of delen van je baard harder kunnen groeien dan andere. De enige methode is 3 maanden niet te trimmen. Je komt er dan pas goed achter wat voor soort baardgroei je hebt.
Tijdens dit proces mag je wel je wang- en halslijn schoonhouden anders gaat het erg slordig uit zien.
Ik weet niet of al baardverzorgingsproducten gebruikt zoals baardolie baardbalsem. Deze helpen je om je baard wat beter in vorm te houden.
Ik zou zeggen geeft het een kans en hou ons maar op de hoogte.
Groet Texman :)>
 

Michael86

Baard
Texman heeft weer alles perfect samen gevat. Je kan desnoods wel met de feestdagen, een klein beetje opkuisen. Als dit je een zekerder, comfortabeler gevoel geeft. Ik bedoel zeker niet terug trimmen. Maar gewoon met een schaartje de lijnen proberen wat bij te knippen zonder echt veel in lengte te verliezen ( de supergroeiers wat inkorten) Ik zou dit ook enkel doen als dit je een beter gevoel geeft, want alles wat je verwijdert moet terug groeien en is verloren tijd. Groetjes en succes (Y) :)>
 
Banner image
Top