Geen/weinig baardgroei chin area

Fatih

Baard
Hallo, iedereen. Ik ben nieuw op dit forum.
Graag stel ik mij even heel kort voor. Ik ben Fatih en na 3,5 maand word ik 22.
Ooit heb ik mijn baard laten staan (5,5 maand) en heb hem dan weer afgeschoren. (heel veel spijt!) Nou, ik zit met een klein probleem: op de plaats tussen mijn onderlip en kin wil er bijna niets van haar groeien.
Graag zou ik dat wel willen, om zo een full beard look net zoals Ricki Hall of Chris John Millington te hebben. Gaat daar met de leeftijd ooit nog iets groeien?
Hieronder wat foto's tijdens de 'road to the yeard' zodat jullie een beter beeld hebben van mij. De foto waarop mijn baard het kortst is, is hoe lang hij nu is. En de 'snapchat' picture was een foto van mijn baard op 5,5 maand.
Alvast bedankt voor jullie info.
 

Bijlagen

  • IMG_2774.PNG
    IMG_2774.PNG
    1,7 MB · Weergaven: 220
  • IMG_2773.PNG
    IMG_2773.PNG
    1,4 MB · Weergaven: 210
  • IMG_1493.JPG
    IMG_1493.JPG
    107 KB · Weergaven: 217
  • IMG_1598.JPG
    IMG_1598.JPG
    177,8 KB · Weergaven: 224

PerryS

Baard
Welkom Fatih! Wat betreft de haargroei op je kin zou je het af moeten wachten met de jaren.. Voor de rest ziet het er prima uit na 5,5 maanden toch? Gewoon weer laten groeien en de rest komt vanzelf! (Y)
 

Fatih

Baard
Welkom Fatih! Wat betreft de haargroei op je kin zou je het af moeten wachten met de jaren.. Voor de rest ziet het er prima uit na 5,5 maanden toch? Gewoon weer laten groeien en de rest komt vanzelf! (Y)
Dus gewoon best afwachten? Misschien ben ik nog een beetje te jong? Want mijn vader, nonkels hebben na een week niet scheren overal stoppeltjes ( ook op de kin, waar het dus bij mij ontbreekt.)
Nu ik de kaaklijnen wat hoger heb laten aflijnen, ga ik binnekort ook mijn neckline in orde brengen ( twee duimpjes boven de adamsappel).
Mijn baard lijkt in het begin patchy, maar met de maanden raakt het steeds meer gevuld, behalve dus de kin.
Ik ga hem gewoon weer laten groeien!
 

Larik

Stoppelbaard
De rest van je baard is behoorlijk vol, ik denk dat je zelf er meer last van hebt/het ziet dan een ander. Over een paar jaar is Ricki Hall jaloers op jou.
 

Fatih

Baard
De rest van je baard is behoorlijk vol, ik denk dat je zelf er meer last van hebt/het ziet dan een ander. Over een paar jaar is Ricki Hall jaloers op jou.
Ja, daar denk ik ook zo over, Larik, ik heb er inderdaad een beetje last van, maar ja.. met de tijd zal ik daar misschien wel baardgroei hebben, want ik zie 2-3 kleine haartjes (geen donshaartjes) op die kale plek van mijn kin.
Ook wil ik een dikkere snor..
 

Cowboy

Baardaap
Oerbaard
Welkom ;)

Over een half jaar zit je gewoon terug op de situatie van voor het scheren (Y)

Wat de ruimte onder de lip vetreft zal de tijd het uitwijzen, elke baard is anders en dus uniek :)>
 

Fatih

Baard
Welkom man!
Die volle baard staat je top, zou het lekker laten groeien weer...(Y) :)>
Thanks!
[DOUBLEPOST=1475784760][/DOUBLEPOST]
Welkom ;)

Over een half jaar zit je gewoon terug op de situatie van voor het scheren (Y)

Wat de ruimte onder de lip vetreft zal de tijd het uitwijzen, elke baard is anders en dus uniek :)>
Inderdaad, Cowboy :)
Ik ga voor de 'yeard' !
Hopelijk ga ik mijn baard gewoon zijn gang laten gaan en niet te veel trimmen, want ik heb geleerd uit de fouten die ik maakte in het verleden. Wel heb ik een vraagje ivm mijn snor: hij wordt wel langer, maar krult enorm, precies snor van een kat bij wijze van spreken. Graag wil ik dat het mijn bovenlip volledig bedekt en echt dik wordt.
 

ProfessorMelchior

Administrator
Staff
Oerbaard
Welkom op het forum.
Wat @Cowboy reeds aangaf: iedereen heeft een voor hem unieke baard qua groei, vorm en kleur, dus ik zou me maar geen zorgen maken over je snor en ronsel, want je hebt een prima baard voor je leeftijd.
 

PerryS

Baard
Dus gewoon best afwachten? Misschien ben ik nog een beetje te jong? Want mijn vader, nonkels hebben na een week niet scheren overal stoppeltjes ( ook op de kin, waar het dus bij mij ontbreekt.)
Nu ik de kaaklijnen wat hoger heb laten aflijnen, ga ik binnekort ook mijn neckline in orde brengen ( twee duimpjes boven de adamsappel).
Mijn baard lijkt in het begin patchy, maar met de maanden raakt het steeds meer gevuld, behalve dus de kin.
Ik ga hem gewoon weer laten groeien!
Dat is leuk om te horen! Ik zou zelf niet teveel doen aan de neklijn, als je echt een volle baard wilt. Zelf heb ik dat steeds bij laten trimmen en baal er wel van dat ik toen die keuze gemaakt heb. Wat al gezegd is, ik zou mij zeker niet te druk maken en de boel lekker laten groeien. :)>
 

Fatih

Baard
Dat is leuk om te horen! Ik zou zelf niet teveel doen aan de neklijn, als je echt een volle baard wilt. Zelf heb ik dat steeds bij laten trimmen en baal er wel van dat ik toen die keuze gemaakt heb. Wat al gezegd is, ik zou mij zeker niet te druk maken en de boel lekker laten groeien. :)>
Dit was het resultaat na 5,5 maand. Niet veel aan de neklijn gedaan eigenlijk. Ik ga voor de yeard, ook al ligt dat nog een jaar ver. :)
 

Bijlagen

  • IMG_1492.JPG
    IMG_1492.JPG
    132,2 KB · Weergaven: 75
Banner image
Top