Geen catwezel style

hallo zoals Ardjan al tegen mijn zij in een ander topic ( ga maar niet te vaak naar een barbier wand dan komt die giga baard er nooit ) dat klopt helemaal ik wil ook graag een giga baard hebben maar ik wil er niet bij lopen zoals catwezel ieder zijn ding hoor de een zo en de anderen zo . maar zijn hier tips voor een mooie grote baard maar dan niet zoals ik al zij hahah grt .
 

Cowboy

Baardaap
Oerbaard
Zoals ik al vaak gelezen heb van de "grote baarden" hier op het forum lijkt mij de tip "niet knippen" de meest logische ;)

Veel hangt uiteraard af van de genen en wat moeder natuur voor je in petto heeft.

Wat de stijl betreft vrees ik dat er altijd een kleine zwerver-look-fase komt waar je door moet maar je kan zoiets proberen inperken door bij de barbier te passeren.
In dat geval zal die giga-baard langer duren dan wanneer je voor de "laat maar groeien" kiest :)>
 

Ger

Baard
De acteur is vorige week overleden op een gezegende leeftijd van 93 jaar.
In die zin zouden we allemaal op Catweazle willen lijken
Overigens denk ik dat de baard en snor opgeplakte rekwisieten waren
Was desalniettemin een grappige serie, ik denk ver voor jouw tijd beste Danny
Ben jij niet wat meer van de generatie Miniplaybackshow van Hennie Huisman :)
catwe2.jpg
 
De acteur is vorige week overleden op een gezegende leeftijd van 93 jaar.
In die zin zouden we allemaal op Catweazle willen lijken
Overigens denk ik dat de baard en snor opgeplakte rekwisieten waren
Was desalniettemin een grappige serie, ik denk ver voor jouw tijd beste Danny
Ben jij niet wat meer van de generatie Miniplaybackshow van Hennie Huisman :)
Bekijk bijlage 4759
hahah grappig .

ik ben idd uit het jaar van de miniplaybackshow ( 1985 gebdata) . ik bedoel er ook niks verkeerds mee
catweazel ken ik daar in tegen wel en het is idd een top acteur .
[DOUBLEPOST=1495120431][/DOUBLEPOST]
Bijna 8 maand en niets aan geknipt enz. gewoon laten groeien :)>

ziet er gaaf uit Edwin !!!!
[DOUBLEPOST=1495120475][/DOUBLEPOST]
Het gezegde:
'When in doubt, grow it out' is mijn tip van de dag...
jaa helemaal gelijk heb je
leuke uitspraak GlennBG
[DOUBLEPOST=1495120562][/DOUBLEPOST]
Zoals ik al vaak gelezen heb van de "grote baarden" hier op het forum lijkt mij de tip "niet knippen" de meest logische ;)

Veel hangt uiteraard af van de genen en wat moeder natuur voor je in petto heeft.

Wat de stijl betreft vrees ik dat er altijd een kleine zwerver-look-fase komt waar je door moet maar je kan zoiets proberen inperken door bij de barbier te passeren.
In dat geval zal die giga-baard langer duren dan wanneer je voor de "laat maar groeien" kiest :)>

inderdaad helemaal gelijk
cowboy denk dat ik minder kieskeurig moet zijn hahah
 
Banner image
Top