Geen beharing op de wangen

Seppe

Baard
Dag allemaal,

Ik ben ondertussen een dikke 2 maanden mijn baard aan het laten staan maar er groeit niet veel haar op mijn wangen. Hiermee bedoel ik dat mijn snor losstaat van de rest van de baard, ook groeit het onder mijn lip pas redelijk laag. Ik had graag een mooie volle baard gehad maar weet dat dat moeilijk word, hebben jullie raad wat voor type baard er bij mij zou passen met mijn baardgroei? 20210308_224726.jpg 20210308_224731.jpg 20210308_224830.jpg
 

Bijlagen

  • 20210308_224820.jpg
    20210308_224820.jpg
    879,5 KB · Weergaven: 54

Laurent1965

Zware baard
Ik vind het helemaal niet zo erg, je bent heel goed op weg voor 2 maanden, prima baard al! (Y)
Iedereen heeft toch weer een iets andere groei, dat maakt dat we verschillend zijn, maar ik denk dat het bij jou wel goed komt!
Niks mis mee.
Geef het tijd, die baard komt er, gebruik evt een goede baardolie en masseer deze goed in, zodat de boel extra gestimuleerd wordt.
Gaat goed komen!! Succes! ;)
 

Texman

Koning Baard
Ha @Seppe ,
Welkom op ons leuke forum.
Op zich heb je helemaal geen slechte baardgroei integendeel (Y)(Y)(Y).
Je wangen blijven misschien een ietsje achter maar het niet gezegd dat dat zo blijft, het heeft gewoon nog wat meer tijd nodig.
Volg voorlopig het advies van @Laurent1965 en @WTRebel.
Voor een goed advies over het type baard wat het best bij jouw baardgroei past vindt ik het nu nog te vroeg omdat je baard na 2 maanden nog niet volledig op gang is gekomen. Wat je wel mag doen is je hals en je wangen schoon gaan houden waarbij je je moet bedenken dat je je halslijn zo laag mogelijk en je wanglijn zo hoog mogelijk moet houden.
Veel plezier hier en hou ons op de hoogte:).
Texman :)>
 
Helemaal geen slechte baard man voor 2 maanden. De wangen zullen zeker voller groeien. Je kunt eventueel de rest van je baard korter trimmen, zodat het verschil met je wangharen minder duidelijk wordt. Als je daarbij ook nog de contouren netjes bijwerkt, heb je denk ik direct al de look van een volle baard.
 

stefke

Baard
Ik vind dat je al een mooie baard hebt. Ik heb ook geen volle baard op mijn wangen en mijn snor is ook niet wat ik eigenlijk wil. Maar wees gelukkig met wat je hebt ook als is het soms frustrerend. (Y)
 

Seppe

Baard
Bedankt allemaal voor de reacties, het komt er dan blijkbaar op neer om wat meer geduld te hebben en af te wachten hoe het allemaal verder groeit. Zijn er nog tips om de snor wat netjes te houden? Ben voorlopig heel de snor aan het laten groeien, maar is dit nodig, of enkel de uiteinden?
 

Laurent1965

Zware baard
Het ligt eraan wat je wil qua snor, als je er een met punten wil, kammen vanuit het midden naar buiten, alleen wat haartjes die dwarsliggen wegknippen, met een beetje gel op zijn plek houden.
Ik zou zelf in jouw geval de punten laten zoals ze zijn en de snor langzamerhand in de baard laten vergroeien, niet teveel knippen en zeker niet aan de punten, maar dat is mijn mening, het is ook leuk om zelf een en ander te proberen. ;)
 

Seppe

Baard
Heb ondertussen de lijnen wat bijgewerkt en er een beetje model ingebracht alsook de bakkebaarden ingekort zodat het samen met mijn wangen lengte kan krijgen. Ben er best tevreden van, nu is het geduldig wachten tot alles samen wat meer lengte krijgt. Wat denken julie, ben ik te snel en te gretig geweest?
 

Bijlagen

  • 20210319_155506.jpg
    20210319_155506.jpg
    846,1 KB · Weergaven: 172
  • 20210319_155455.jpg
    20210319_155455.jpg
    915,6 KB · Weergaven: 177
  • 20210319_155449.jpg
    20210319_155449.jpg
    914,9 KB · Weergaven: 168

tijn

Zware baard
Je mag heel tevreden zijn vind ik. Ziet er goed uit. Zeker na de trimbeurt. Lekker door reizen en dan over een paar maanden heb je een pracht baard.(Y):)>
 
Banner image
Top