Geen ballen

Dennis27

Stoppelbaard
Nouuuu hier toch maar weer update na maandje verder. Op de foto's vind ik het minder mooi (van dichtbij) Maar raak aardig tevreden van afstandje. En in real life begin ik er ook wel gehecht aan te raken. Hier de pics, als jullie guys nog tips en tricks hebben hoor ik het graag.
Routine:
- S'ochtends wassen met water, droog deppen, olie erin (soms wat extra balsem) en borstelen
- Savonds wassen met water, droop deppen, olie erin en borstelen.

2/3 per week wassen met baardshampoo en conditioner erna voor extra zachtheid. En verders de lijnen proberen goed te houden.

Wat vinden jullie ervan tot nu toe? Ben wel door het afhaak moment heen haha dus ga em verder proberen te groeien
20230227_165202.jpg20230227_165105.jpg20230227_165008.jpg20230227_164958.jpg
 

Macx

Baardaap
Hoi Dennis, dat ziet er goed uit hoor! Mooie snor heb je ook, je mag de haartjes wel opzij borsten dan
heb je bij het eten er geen last van. Beetje snorwax erin doen en dan opzij borstel en daarna zo af en toe met wijsvinger en duim vanuit het midden van de snor zo naar buiten toe strijken.
De wangen worden ook voller met de tijd.
Voor de nachtelijke uren heb ik gelezen dat je dan baardboter kunt gebruiken, en dat doe ik dan ook.
Baardboter kun je ook zelf maken als je dat zou willen, er staan recepten hier op het forum.
Nu lekker doorgaan met baarderen.:)(Y)
 

Texman

Koning Baard
Ha @Dennis27 ,
Ik ben wat laat met mijn reactie omdat ik door omstandig heden deze week wat minder actief was op het forum. Ik vind dat het goed gaat met je baard en hoe je baard op dit moment verzorgt is ook goed.(Y)(Y)
Je moet je baard nooit van te dichtbij bekijken want zo zien andere mensen hem ook niet als ze er naar kijken want er is toch altijd wat afstand. Je hebt nu de basis gelegd voor je baardgroei in de toekomst.
Je zal zien dat hij zich nog verder uit gaat breiden zowel op je wangen als op je hals en dat hij ook nog dichter gaat worden. Dus alle reden om door te gaan en ervan te genieten.
Wat je wel mag doen is behalve de lijnen mooi strak houden af en toe de haartjes die te ver gaan uitsteken inkorten. Mocht nog willen dat ik de lijnen aangeeft dan heb ik een paar foto's nodig van de zijkant van je baard.
Groet Texman :)>
 

gatowh

Baard
dit gaat de goede kant uit!!, je soul patch en snor zijn erg sterk!, wat jij nu hebt met 3 maanden had ik pas na 6 maanden op die plekken, dus ik zal zeggen ga zo door!! vergeet de 24 uurs regel niet als het even tegen zit!
 
Banner image
Top