Geduld is een schone zaak?

ProfessorMelchior

Administrator
Staff
Oerbaard
Het gaat helemaal goed komen en ik zou de diverse topics maar eens rustig gaan lezen, zodat je niet de vragen hoeft te stellen, die honderden Baardforumleden voor jou al gesteld hebben en waar antwoorden op gegeven zijn. ;)
 

DaanB

Baard
Het gaat helemaal goed komen en ik zou de diverse topics maar eens rustig gaan lezen, zodat je niet de vragen hoeft te stellen, die honderden Baardforumleden voor jou al gesteld hebben en waar antwoorden op gegeven zijn. ;)

Dat ga ik zeker doen! Bedankt voor de feedback
 

Freerider

Baard
Lees even wat verhalen van de reizen van andere baard mannen, en je zult zien dat iedereen in het begin onzeker en ontevreden is. En dat de buitenwereld er heel anders tegen aankijkt.
Veel mensen zullen jaloers zijn op jouw baard, met die kale plekken valt het wel mee (ik zie zo gauw niet iets opvallend).


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk Pro
 

Texman

Koning Baard
Ha @DaanB ;
Ik ben het met mijn voorgangers eens. (Y)
Je doel is zeker haalbaar. Ik heb je eerste foto's even vergeleken met de laatste en dan zie je een duidelijke vooruitgang.
Als je zo doorgaat heb je over 2 maanden een mooie baard.
Probeer niet te kritisch te zijn over je baard en wees blij met wat je al bereikt hebt.
Succes Texman:)>
 

DaanB

Baard
Ha @DaanB ;
Ik ben het met mijn voorgangers eens. (Y)
Je doel is zeker haalbaar. Ik heb je eerste foto's even vergeleken met de laatste en dan zie je een duidelijke vooruitgang.
Als je zo doorgaat heb je over 2 maanden een mooie baard.
Probeer niet te kritisch te zijn over je baard en wees blij met wat je al bereikt hebt.
Succes Texman:)>

Dit doet me goed! Bedankt Texman
 

DaanB

Baard
Ha @DaanB ;
Ik ben het met mijn voorgangers eens. (Y)
Je doel is zeker haalbaar. Ik heb je eerste foto's even vergeleken met de laatste en dan zie je een duidelijke vooruitgang.
Als je zo doorgaat heb je over 2 maanden een mooie baard.
Probeer niet te kritisch te zijn over je baard en wees blij met wat je al bereikt hebt.
Succes Texman:)>

Inderdaad! Heb de foto's even naast elkaar gezet en dan zie je inderdaad verschil. Motiverend om door te zetten! Bedankt nogmaals!
 

Bijlagen

  • BF04C042-F1FD-4FC3-8505-A29FB442AA9F.JPG
    BF04C042-F1FD-4FC3-8505-A29FB442AA9F.JPG
    734,5 KB · Weergaven: 94

DaanB

Baard
Even een tussen update. We zijn inmiddels een goeie maand verder. De groei gaat best aardig...

Zelf vind ik dat het wat rommelig begint te worden. Dit komt denk ik ook omdat de groei op sommige plakken wat achter loopt. Doormiddel van wat olie en de bekende borstel probeer ik het wat netter te krijgen.

Zou dit de zwervers fase kunnen zijn waar ik even doorheen moet? Mijn doel is nog altijd de wat vollere en verzorgde baard. Ik blijf wat onzeker over mijn groei... maar we gaan vrolijk verder!
 

Bijlagen

  • D795CE02-C47A-4E5B-986C-C0BD4B40D8FF.jpeg
    D795CE02-C47A-4E5B-986C-C0BD4B40D8FF.jpeg
    713 KB · Weergaven: 123

Ardjan

Baardaap
Niks "onzeker"!;) Gaat goed; lekker laten groeien! (Y)
En die gaten groeien met jouw baardgroei helemaal dicht! :)
 

Texman

Koning Baard
Ha @DaanB ,
Ik ben het helemaal eens met @Ardjan .
Je hoeft te helemaal niet onzeker te voelen je hebt juist een hele mooi baardgroei.(Y)(Y)(Y)
Je zal zien dat je over een tijdje juist een hele mooie volle baard hebt waar we allemaal jaloers op worden.;)
Ga zo door en succes,
Texman:)>
 

DaanB

Baard
Ha @DaanB ,
Ik ben het helemaal eens met @Ardjan .
Je hoeft te helemaal niet onzeker te voelen je hebt juist een hele mooi baardgroei.(Y)(Y)(Y)
Je zal zien dat je over een tijdje juist een hele mooie volle baard hebt waar we allemaal jaloers op worden.;)
Ga zo door en succes,
Texman:)>

Bedankt Texman! Lets go!
[DOUBLEPOST=1539635112][/DOUBLEPOST]
Geen reden om onzeker te zijn man. Ziet er keurig verzorgd uit... rustig doorgaan zo :)>(Y)

Thanks! Gaan we doen. Tot de volgende update ;)
 

DaanB

Baard
Even nog een vraag... ik zie bij sommige baardstijlen dat de contouren van de snor iets of wat worden getrimd. Dan bedoel ik tussen de snor en je neus. Zijn daar do’s en dont’s voor of moet je hier gewoon van afblijven? Ik kan er niks over lezen?!
 

DaanB

Baard
Hey Daan.

Je hebt genoeg gezichtbeharing om een baard te hebben. Waar jouw limiet en grens ligt moet je zelf ervaren.

Ik zou minimaal 2 maanden later groeien om te kijken hoe de gaten gevuld worden. Als je wilt doorgroeien, zou ik 1x per 2 maanden naar de barbier gaan. Zo kom je het snelste bij je doel. Bij de barbier duidelijk zijn. Maak de baard weer simetrisch door zo weinig mogelijk eraf te halen.

2 maanden is een lange tijd maar je titel klopt, geduld is een schone zaak. Je zult momenten hebben dat het allemaal niet goed zit. Houw vol. Voor mij was het het waard.

Ik ben niet de meest ervaren, dit zijn enkel mijn persoonlijke bevindingen. Goed dat je vragen stelt, want iedereen met een baard zal een gouden tip bezitten.

Veel succes met je reis. Beard on!

Verstuurd vanaf mijn SM-G930F met Tapatalk


Ik moet inderdaad bekennen dat met de tijd langzaam de gaten vullen. Zo wil de kale plek onder mijn kin nu toch wel voller worden! BLIJFDF434A5-B8D9-4804-AAD0-832F795BB35B.jpeg !
 

Texman

Koning Baard
Even nog een vraag... ik zie bij sommige baardstijlen dat de contouren van de snor iets of wat worden getrimd. Dan bedoel ik tussen de snor en je neus. Zijn daar do’s en dont’s voor of moet je hier gewoon van afblijven? Ik kan er niks over lezen?!
Ha @DaanB ,
Ik zou het niet weten o_O. Zelf laat ik het altijd groeien tot dat er iets gaat irriteren. Dan trim of knip ik het iets bij.
Groet, Texman :)>
 

DaanB

Baard
Hallo hallo, daar ben ik weer!

Ik maak me toch wat zorgen om mijn baardgroei... ben zeker niet ontevreden hoor! En ga ook zeker geduldig verder.

Maar ik vind de dichtheid van mijn baard wat tegenvallen. De gaten die bedekken zich wel, daar maak ik me geen zorgen om. Maar ik heb het idee dat de dichtheid wat tegenvalt! Door de groei en de langere haren kijk ik iets of wat op mijn huid.

Is dit een fase waar ik doorheen moet?

( Ik heb nu een ruime maand gebaard;-) )
 

Bijlagen

  • BE9F5AA7-6E31-4AA7-AE0B-1E71BB2A00AF.jpeg
    BE9F5AA7-6E31-4AA7-AE0B-1E71BB2A00AF.jpeg
    783,4 KB · Weergaven: 76

Ardjan

Baardaap
Ik maak me toch wat zorgen om mijn baardgroei...

ik vind de dichtheid van mijn baard wat tegenvallen. De gaten die bedekken zich wel, daar maak ik me geen zorgen om. Maar ik heb het idee dat de dichtheid wat tegenvalt! Door de groei en de langere haren kijk ik iets of wat op mijn huid.

Is dit een fase waar ik doorheen moet?
Niks mis met deze baard! Gaat prima toch? Gewoon doorgaan!
 

Boudi

Baard
Hallo hallo, daar ben ik weer!

Ik maak me toch wat zorgen om mijn baardgroei... ben zeker niet ontevreden hoor! En ga ook zeker geduldig verder.

Maar ik vind de dichtheid van mijn baard wat tegenvallen. De gaten die bedekken zich wel, daar maak ik me geen zorgen om. Maar ik heb het idee dat de dichtheid wat tegenvalt! Door de groei en de langere haren kijk ik iets of wat op mijn huid.

Is dit een fase waar ik doorheen moet?

( Ik heb nu een ruime maand gebaard;-) )

Je huid zie je straks echt niet meer hoor. Geef t nog even tijd en je zult t zien (Y):)>
 
Banner image
Top