Damn Good Soap

GBS Beard Butter Review

Discussie in 'Verzorgingsproducten en ervaringen' gestart door zenn, 7 nov 2018.

1. EdwinB

EdwinB Baard

Ik gebruik de beardbutter nu een paar weken, niet elke dag maar wel meerdere keren per week. Ik ben erg positief over dit product, mijn baard is een stuk handelbaarder geworden.

Knulletje, Brumratt en Cowboy vinden dit leuk.
  2. MrBlue

MrBlue Stoppelbaard

Nu zie ik mijn bay rum versie met plezier tegemoet. Dank je wel.

zenn vindt dit leuk.
  3. Stubble

Stubble Stoppelbaard

ProfessorMelchior vindt dit leuk.
  4. Weeble

Weeble Volle Baard

Heb jij ervaring met deze shea boter? Want ik ben er achter gekomen dat shea boter van het ene merk nogal sterk kan ruiken en bij de ander weer niet.

ProfessorMelchior vindt dit leuk.
  5. ProfessorMelchior

ProfessorMelchior Administrator Staff Oerbaard

Weeble en zenn vinden dit leuk.
  6. RedFlamingo9

RedFlamingo9 Baard

Heb net de Beard Butter Hollow van Mad Viking besteld ben eens benieuwd..

Carlstein11 en Texman vinden dit leuk.
  7. zenn

zenn Zware baard

Opzich doet Mad Vikings zijn beard butter hetzelfde als die van GBS.

Maar vond de opgeklopte structuur van GBS in vergelijking wel lekkerder aanvoelen, jammer dat ook dit Merk weer niet meer leverbaar is... :(

RedFlamingo9 vindt dit leuk.
  8. RedFlamingo9

RedFlamingo9 Baard

Ben benieuwd wat het gaat geven ik moest even alles dubbel checken eerst voor ik het bestelde.. boter in de baard:confused::rolleyes::)>;)

tijn vindt dit leuk.
  9. RedFlamingo9

RedFlamingo9 Baard

Ondertussen kan ik zeggen dat die baardboter s'avonds wel deugd doet maar de geur valt mij tegen van The Hollow ! Gelukkig gaan we rap gaan slapen eenmaal de boter ingesmeerd is.. Maar persoonlijk vindt ik het wel goed dat je s'avonds met de baardboter je huid en baard even kan verwennen met boter.. volgens mij doet het toch wel goed aan je huid hoor.. Zal voor iedereen persoonlijk zijn maar persoonlijk voel ik toch wel dat het wat rust brengt aan de huid...

zenn vindt dit leuk.
Mad Viking Beard Butter

Deel Deze Pagina