From tiny seeds grow mighty oaks

maximum

Zware baard
maximum zei: ↑

Mijn snorharen groeien niet zo hard als mijn baardharen..Helaas..grt" title="Baard :)>" style="border: none; vertical-align: text-bottom; margin: 0px 1px; max-width: 100%; max-height: 150px;">

Jammer, maar gelukkig wel een epischebaardgroei!!

Oja thanks(Y)Met genoeg geduld komt de snor ook van eigens;) Bedekking is goed genoeg alleen de snelheid laat iets te wensen over..:)>:)>
 

Almer

Baard
Zodra het echt wat vorm en lengte heeft dan zie je het helemaal anders. Begin is echt zo verrotte lastig als het niet echt "dekt", mijn wanggroei bijvoorbeeld is gewoon niet aanwezig en dat scheer ik nu gewoon bij. Als ik dan mensen laat zien dat het echt alleen vanaf de kaaklijn goed groeit dan zijn ze best verbaasd maar het valt een leek totaal niet op en ik ben er nog best blij mee, wordt steeds blijer zelfs! Length is everything!
 

Steef

Baard
Zodra het echt wat vorm en lengte heeft dan zie je het helemaal anders. Begin is echt zo verrotte lastig als het niet echt "dekt", mijn wanggroei bijvoorbeeld is gewoon niet aanwezig en dat scheer ik nu gewoon bij. Als ik dan mensen laat zien dat het echt alleen vanaf de kaaklijn goed groeit dan zijn ze best verbaasd maar het valt een leek totaal niet op en ik ben er nog best blij mee, wordt steeds blijer zelfs! Length is everything!

Bij mij groeit het ook alleen van onder de kaaklijn goed, de wangen zijn minder bezaaid. Ik laat het voorlopig groeien, ik kan altijd nog hetzelfde doen als jij (Y)

Goed dat je nu een beetje uit die moeilijke fase bent Sym!
 

ISYMFS

Baard
Tijd voor een update.

Ondertussen nu 11 weken ah groeien, bijna 3 maanden dus. Tijd gaat rap.
Ik had een poging gedaan de snor een kek vormpje te geven. Echter was dit geen succes dus ik laat het maar weer groeien.
Gelukkig zijn de snor-genetics wel gewoon aanwezig bij mij en groeit het snel weer terug, dus geen ramp.
De rest wordt steeds langer en langer..heb niet echt het idee dat er mee haren bij komen of iets dat is dan wel weer jammer.
Ik heb volgende week een eerste afspraak bij een barbier. Ben zeer benieuwd naar het advies en resultaat.
Ik zal dan uiteraard een before and after foto plaatsen.
Wellicht dat ik de wangroei laat voor wat het is en met alleen de sik verder ga afhankelijk van wat de barbier mij adviseert.
Onder de kaken groeit er helaas amper wat, beetje jammer. Maar wie weet ooit..

FullSizeRender-9.jpg FullSizeRender-10.jpg FullSizeRender-11.jpg
 

Steef

Baard
Ik vind dat je er best op voorruit bent gegaan hoor. Je wangen zijn al een stuk dichter. Wie weet kan de barbier de boel goed fatsoeneren dat het er een stuk strakker uit ziet. Ben benieuwd wat de barbier voor tips heeft (Y)
 

ISYMFS

Baard
Thanks Steef. Progressie is er gelukkig wel.
Morgen de afspraak, ben zeerrrr benieuwd wat er over blijft en of er wat van te maken is.
 
Banner image
Top