From tiny seeds grow mighty oaks

ISYMFS

Baard
Aldus Arnold in zijn bodybuilding-hoogtij-dagen.

Ik hoop dat dit ooit ook voor mijn baard zal gelden.

In ieder geval wilde ik een topic wijden aan mijn baardprogress.
En uiteraard een platform voor mijzelf creëren om wat bemoedigende woorden te ontvangen van jullie allen.:D:D

Vandaag een vijftal weken het scheermes/baardtrimmer niet meer aangeraakt en zover dus mijn baard.
Ik ga nu door een wat springerige fase waar ik waarschijnlijk even doorheen moet? Mede hierdoor heb ik dan ook een baardbalsem aangeschaft (Woodland) om een poging te wagen het te fatsoeneren. zodra ik deze wat langer in gebruik heb zal ik er een review over schrijven op mijnbaard.

wbt de progress. De sik lijkt vanaf een bepaalde hoek/afstand zowat vorm aan te nemen:eek::eek:. Holy Mozes. daar ben ik wel een beetje trots op eigenlijk. Daar zit in elk geval wat potentie heb ik het idee.

De nek wordt 1 rommelige boel. Weinig potentie nog. Het liefst zou ik de neklijn zelf al willen aanbrengen maar tenzij het voorlopig nog niet echt noodzakelijk is (lees: sollicitaties etc) dan laat ik het nog even zo. En eigenlijk sws van plan om de barbier zijn gang te laten gaan bij het fatsoeneren ipv zelf kapitein te spelen. But for now is het maar even afwachten al verwacht ik er niet veel van.:confused:

De snor heb ik tot nu toe elke keer getrimd tot mijn lip omdat ik het kriebelen irritant vind. Ben nu ah overwegen om dit eventueel te laten groeien en te kijken of ik dat bij mijzelf leuk vind om een flinke snor te hebben.

De wangen vullen zich (te) langzaam........maar.....Slow progress is better than no progress :oops:(another gym qoute).


Sym.

FullSizeRender-1.jpgFullSizeRender-2.jpgFullSizeRender-3.jpgFullSizeRender-4.jpgFullSizeRender.jpg
 

maximum

Zware baard
Hoi..Het begin is er id(Y) Je kan het naar mijn inziens op 2 manieren doen..Of je laat de barbier het tijdig shapen..Of je laat het gewoon stug lang doorgroeien,en er ontstaat misschien iets wat je nooit had verwacht;)..De laatste optie zou mij voorkeur hebben:)Maar ieder voor zich uiteraard(Y)Een knetter volle baard zal het nooit worden,maar wellicht toch een mooi geheel in het vooruit zicht:D..Succes op je baardreis:)> grt:)
 

ISYMFS

Baard
Of je laat het gewoon stug lang doorgroeien,en er ontstaat misschien iets wat je nooit had verwacht;)..:)
Thanks! En deze optie geniet ook mijn voorkeur tenzij het niet anders kan . Zou leuk zijn, zo een onverwachtse verassing :D

Leuk dat jullie mijn baardreis gaan volgen mannen! (Y)(Y)
 

ISYMFS

Baard
Even een update.

Vandaag is het exact 7 weken ah groeien.
Beetje bij beetje vult het steeds verder op!
De begin periode is zeker niet makkelijk, dus: Respect! (Y)
En het is er niet makkelijker op geworden nee :(

De snor heb ik maar bijgewerkt want een volle snor op een matig baardje lijkt mij sws geen porum en al die haren tijdens het eten in mijn mond begon mij te irriteren. De soulpatch heb ik ook maar bijgewerkt. Voelde gelijk wat verzorgder.
De wangen lijken amper te groeien :| de sik/nek lijkt wel wat progressie in te zitten.
Beetje moeilijke fase nu :(

FullSizeRender-5.jpg FullSizeRender-6.jpg FullSizeRender-7.jpg FullSizeRender-8.jpg
 

Johan

Baard
snor meteen mee laten groeien als je een snor wilt hebben! Ik heb er spijt van dat ik dat toentertijd niet heb gedaan. Ik heb nu een heel behoorlijke baard al zeg ik het zelf, maar mn snor mag er nog wel een paar centimeter bij hebben. Als ik meteen alles had laten groeien had ik dat niet gehad. Maar ook mijn snor begint nu lekker te komen. Zit nu op een centimetertje of 4. Het leek heel erg verdrietig op een gegeven moment, zon klein snorretje haha
 

Steef

Baard
Bij mij groeien er ineens nieuwe haartjes in de snor o_O En die gaan dadelijk lekker springen tussen de langere haren natuurlijk.

Ik zou zeggen heb geduld, er komen vast nog wat haartjes bij en hoe langer hoe voller het wordt.
En inderdaad altijd de 24-uurs regel toepassen (Y)
 

ISYMFS

Baard
Als je door een moeilijke fase gaat altijd goed de 24-uursregel toepassen ;)

Het duurde helaas een aantal dagen. Kan er bij mij beter een 24 dagen regel van maken XDXD

Niet bang zijn om te knippen, slechts bang zijn om te scheren. Komt goed! (Y)
Goede tip! Thanks. Misschien binnenkort wat weglopers verwijderen met een schaartje.

Niet met je eens! ;)

Maar met nog even wat meer geduld kom je er van zelf. Hoe langer je wacht des te voller gaat het worden..

Ik denk dat de pijn van het niet hebben van een goede baard heel diep zit bij mij XD, Zo een flinke snor accentueert het alleen maar.
Maar ik zag vandaag een filmpje van dollar beard club, en een epische snor op een VOLLE baard is wel echt baddasss. Misschien als de baard voller is dat ik er anders naar kijk.

snor meteen mee laten groeien als je een snor wilt hebben! Ik heb er spijt van dat ik dat toentertijd niet heb gedaan. Ik heb nu een heel behoorlijke baard al zeg ik het zelf, maar mn snor mag er nog wel een paar centimeter bij hebben. Als ik meteen alles had laten groeien had ik dat niet gehad. Maar ook mijn snor begint nu lekker te komen. Zit nu op een centimetertje of 4. Het leek heel erg verdrietig op een gegeven moment, zon klein snorretje haha
Daar heb je een goed punt. Gelukkig groeit mijn snor het hardst, dus kan altijd nog.
Mijn snorharen groeien niet zo hard als mijn baardharen:confused:..Helaas..grt:)>
Jammer, maar gelukkig wel een epische baardgroei!!

Bij mij groeien er ineens nieuwe haartjes in de snor o_O En die gaan dadelijk lekker springen tussen de langere haren natuurlijk.

Ik zou zeggen heb geduld, er komen vast nog wat haartjes bij en hoe langer hoe voller het wordt.
En inderdaad altijd de 24-uurs regel toepassen (Y)
Ik heb ook een paar van die slow-movers in mijn snor. Uiterst irritant.
Voor nu houd ik hem lekker bij. Voel ik mij toch nog iets van verzorgd.
Over een week of 4 ga ik naar de kapper, en even kijken of de baardgroei dan wat nettere lijnen kan krijgen.

Ik ben gelukkig wel even door die moeilijke fase heen XD, duurde wel lang zeg.
 
Banner image
Top